Petak, 19 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

3 načina na koja lideri mogu smanjiti “izgaranje” i poboljšati zadržavanje svojih radnika

Hibridno radno okruženje (kombinacija rada u uredu i rada od kuće) uvelo je mnoge prednosti, uključujući fleksibilno vrijeme i online alate koji nas održavaju povezanima. Ali zbog povećane razine rada na mreži, izgaranje i umor i dalje se pojavljuju kod zaposlenika.

Prema više od 2500 američkih zaposlenika anketiranih za četvrto izdanje Beameryjevog tromjesečnog Indeksa talenata, mnogi osjećaju teret udaljenog ureda jer se granice između posla i osobnog života zamagljuju. Kako bi poboljšali zadržavanje i povećali motivaciju osoblja, poslovni čelnici moraju uvesti nove standarde i najbolje prakse za digitalno radno mjesto – piše Inc.

Evo tri načina na koje lideri mogu podržati zaposlenike koji se suočavaju s izazovom promjena koje donosi hibridni rad:

1. Identificirajte, njegujte i razvijajte svoje talente

Kako ljudi nastavljaju preispitivati ​​svoje uloge i tražiti nove prilike, jasno je da trend  “The great resignation” (trend “Velikog otkaza”) neće oslabiti u skoro vrijeme. Organizacije se stoga moraju prilagoditi i popuniti praznine u vještinama usredotočujući se na postojeći potencijal zaposlenika, umjesto da jednostavno izrađuju opise poslova za nove uposlenike. Istraživanje Gartnera iz 2021. pokazalo je da 47 posto poslodavaca ne zna kakve nedostatke u vještinama imaju njihovi trenutni zaposlenici. Uz žestoku konkurenciju za raspoložive talente, lideri se moraju okrenuti pružanju prilika za obuku i razvoj ako žele motivirati i zadržati svoje osoblje, dok grade svoju radnu snagu budućnosti.

A zaposlenici pokazuju znakove da su željni prihvatiti nove izazove i naučiti nove vještine. Gotovo polovica (46 posto) muškaraca i jedna trećina (33 posto) žena intervjuiranih za Talent Index već preuzimaju dodatne poslove i interne projekte unutar tvrtke u kojoj su već zaposleni. Dodatnih 38 posto kaže da razmišlja o zahtjevu za dodatne poslovne izazove unutar kompanije.

“Sada je vrijeme da lideri kreiraju i podijele ambiciozne planove usmjerene na dugoročni razvoj talenata”, kaže Abakar Saidov, izvršni direktor i suosnivač Beameryja. Istakao je važnost promatranja talenta i izvan njihove trenutne uloge, te na različite vještine i potencijale koje osoba ima. Lideri bi, također, trebali surađivati ​​sa svojim zaposlenicima kako bi čuli što stvarno žele od svoje karijere, i istražili mogućnosti unutar tvrtke koje im mogu ponuditi.

2. Postavite granice kako biste se suprotstavili “uvijek online” načinu razmišljanja

Mnogi udaljeni radnici osjećaju se kao da su “uvijek uključeni” dok rade od kuće. Iako nas platforme kao što su Slack i Teams održavaju hiperpovezanima, zaposlenicima postaje sve teže prekinuti vezu na kraju radnog dana. Gotovo dvije trećine (64 posto) ljudi intervjuiranih za anketu Talent Index reklo je da primaju poruke vezane uz posao na svoje telefone izvan uobičajenog radnog vremena. Dodatnih 32 posto izjavilo je da se osjećaju pod pritiskom da budu online i dostupni, a posebno se mlađi zaposlenici osjećaju najviše preopterećeni.

“Zaposlenici traže od poslovnih lidera da vide kako postavljaju ravnotežu na digitalnom radnom mjestu”, kaže Saidov. “Stoga moraju postaviti pravila i granice kako i kada radna komunikacija prestaje na kraju radnog dana, i, što je još važnije, upravljati očekivanjima i uvjeravati osoblje da odgovori izvan radnog vremena nisu obvezni.”

3. Poticati društvene veze između uredskih i kolega koje rade na daljinu

Veza između suradnika ključna je za izgradnju produktivnog i zdravog radnog mjesta. To posebno vrijedi za mlađe zaposlenike: većina (80 posto) ispitanih zaposlenika starih između  25-34 izjavila je da im je na poslu najvažnije prijateljstvo sa suradnicima. Ali u svijetu hibridnog rada neki se zaposlenici mogu osjećati posebno udaljenima od svojih kolega.

Na svim razinama i na svim lokacijama, čelnici bi trebali dati prednost poticanju veza između kolega koji održavaju snažnu radnu kulturu, kaže Saidov. Organizirajte online ručkove, grupne aktivnosti i razgovore jedan na jedan između zaposlenika kako biste im pomogli da se bolje upoznaju i potaknuli povezivanje. Zaposlenici koji se osjećaju povezani sa svojim kolegama obično uživaju u zdravijim radnim odnosima, većoj suradnji i poboljšanoj učinkovitosti.

Načini na koje tvrtke pristupaju talentima dramatično su se promijenili u posljednjih nekoliko godina. S ovom promjenom dolazi prilika da se zastanete i razmislite o tome kako najbolje dati prednost talentima, jer će organizacije koje to urade postati mamac za talente.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno