Četvrtak, 29 svibnja, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

On Running: Federerov brend koji redefinira tržište

Švicarska tvrtka za sportsku obuću On, iza koje stoji teniska legenda Roger Federer, bilježi izniman globalni uspon – a sada fokus preusmjerava prema Aziji. Kao jedan od najbrže rastućih brendova za trčanje na svijetu, On želi kapitalizirati na sve većoj potražnji za zdravim životom i fitnessom u Kini, oslanjajući se na reputaciju inovativnog dizajna i premium kvalitete.

Prepoznatljive po elastičnim “CloudTec” potplatima s rupama, On tenisice stekle su status kultnog predmeta među sportašima i stilskim entuzijastima, od Silicijske doline do Tokija. Od osnutka 2010., vrijednost dionica kompanije udvostručila se od ulaska na burzu u New Yorku 2021., čime je tržišna kapitalizacija dosegla gotovo 20 milijardi dolara – prijetnja čak i divovima poput Nikea i Adidasa.

Nakon zapaženih kampanja sa Zendayom i modnom kućom Loewe, On sada cilja Aziju kao ključni motor daljnjeg rasta. “Kina će vrlo brzo biti među naša tri glavna tržišta”, izjavio je Martin Hoffman, suizvršni direktor i glavni financijski direktor. Cilj? Dostići 10% globalne neto prodaje u sljedeće dvije do tri godine.

U Aziji je On zabilježio izvanredan rast: prodaja u prvom tromjesečju porasla je 130% na 120 milijuna švicarskih franaka, dok je globalni rast iznosio 40%. U luksuznim kvartovima Šangaja i Chengdua već su otvorene reprezentativne trgovine, a brend se pozicionira upravo tamo gdje potrošači sve više traže – između luksuza i performansi.

Sportski premium segment na uzlaznoj putanji

Za razliku od općeg pada luksuzne potrošnje, sportski premium segment cvjeta, piše Poslovni. On tenisice poput modela Cloud X 4 AD, po cijeni od 165 dolara, nalaze sve više poklonika, dok se brand priprema ponovno pokrenuti dio proizvodnje unutar Kine – za kinesko tržište.

Konkurencija je, doduše, oštra. Osim međunarodnih divova poput Adidasa, lokalni giganti kao što su Anta Sports, Li-Ning i Xtep neprestano jačaju svoje pozicije, iskorištavajući nacionalni ponos i rastući interes za domaće brendove.

No On ima i jedinstvenu kartu – švicarsku preciznost, inovaciju i podršku jednog od najprepoznatljivijih sportaša na svijetu. Federer, suosnivač i vlasnik 3% udjela, ulaganjima je višestruko nadmašio teniske zarade – njegov udio sada vrijedi oko 360 milijuna dolara. Osim On Runninga, Federer je uložio i u prehrambeni startup NotCo, dok nastavlja graditi imidž sportskog vizionara i poduzetnika.

U inovacijama ne posustaju – uz istraživačko-razvojni tim od 400 ljudi, On Labs raspolaže i s internim “Maker Spaceom”, gdje se uz pomoć 3D printera i lasera ideje pretvaraju u prototipe u samo nekoliko sati.

Švicarska točnost, vrhunski dizajn i jasna poslovna vizija – On gradi budućnost sportske obuće korak po korak, a sljedeći veliki korak vodi ravno prema Istoku.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno