Mnoge su tvrtke spremne uložiti novac u nove tehnologije, a KPMG nije iznimka. Tvrtka je otvorila svoj prvi metaverse hub kako bi pomogla svojim zaposlenicima, kao i klijentima, u potrazi za prilikama za rast u digitalnoj eri.
Tvrtka ulazi u metaverzum s novim hubom za suradnju koje će povezivati zaposlenike, klijente i druge s Web3-em. KPMG ove godine kolektivno ulaže 30 milijuna dolara u Web3, s metaverse hubom kao “predvodnikom”, piše Crobitcoin.
Središte metaverse huba tvrtke bit će usmjereno na obrazovanje, suradnju, obuku, događaje, kao i radionice s Cliffom Justiceom. On je glavni u KPMG-ovom timu za inovacije i rješenja za poduzeća koji tvrtka namjerava proširiti zapošljavanjem dodatnog ljudstva.
Dugoročni cilj KPMG-a je ispitati druge potencijalne slučajeve upotrebe metaverzuma kao što su zdravstvena skrb, maloprodaja, financijske usluge itd.
Što je još važnije, tvrtke će nastaviti istraživati mogućnosti u kripto i Web 3.0 prostoru, zajednički stvarati nove alate itd.
Pandemija Covid-19 potaknula je interes ljudi za metaverzum. Nije iznenađujuće da se povećala želja za metodama koje bi internet učinile realističnijim kako sve više pojedinaca radi online.
KPMG i JPMorgan
Osim KPMG-a, i druge svjetski poznate kompanije i banke shvaćaju važnost metaverzuma.
Prije nekoliko mjeseci JPMorgan je otvorio virtualni ured u Decentralandu koji se temelji na blockchainuTermin blockchain jednostavno se može prevesti na hrvatski .... Najveća banka u Sjedinjenim Državama otvorila je virtualni ured nakon što je ovaj sektor označila kao priliku vrijednu 1 milijardu dolara.
Onyx Lounge je dobio ime po internom sustavu plaćanja blockchain banke. Predstavljen je zajedno s izvješćem banke u kojem se detaljno navode vrste poslovnih prilika koje tvrtke mogu očekivati u metaverzumu.
Prema izvješću, “MetaverseMetaverse (hrv. metaverzum) je koncept koji ponovno privukao... će se vjerojatno infiltrirati u svaki sektor na neki način u nadolazećim godinama”, a također naglašava da se 54 milijarde dolara već troši na virtualnu robu svake godine – dvostruko više od iznosa na kupnju glazbe.
Štoviše, izvješće navodi da se prosječna cijena virtualnog zemljišta udvostručila sa 6.000 dolara na 12.000 dolara između lipnja i prosinca prošle godine.
Banka je također identificirala navalu pojedinačnih kreatora koji koriste Web3 kako bi unovčili svoj rad na nove načine kao pokretačku snagu novog gospodarstva koje se stvara u metaverzumu.
Sve veće prihvaćanje metaverzuma također je potaknuto interesom poznatih robnih marki, prema JPMorganu. Prošle godine Nike je najavio akviziciju virtualne marke tenisica i kolekcionarskih predmeta RTFKT.
Njegov rival Adidas također je ušao u metaverzum sektor. Udružio se s NFTKratica NFT sastoji se od tri riječi: “non-fungible token... tvrtkama, uključujući Bored Ape Yacht Club, Gmoney NFT i Punks Comic. Kao što se može vidjeti iz gore navedenih informacija, sve više kompanija ulazi u metaverzum.
Prošlog mjeseca Yahoo je najavio niz aktivnosti povezanih s Metaverseom i NEFT-om u Hong Kongu. Tvrtka će također pokrenuti NFT izložbu pod nazivom The Abyss of Kwun Tong.