Utorak, 30 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Šef prodaje i čovjek koji je zaslužan za ime Nevera odlazi iz Rimca

Krešo Ćorić se pohvalio i da je upravo on bio zaslužan za ime Nevere. Naime, Ćorić je smislio ime za Rimčev električni hiperautomobil, i to nakon što je razvio set boja za eksterijer i interijer. Sve je, kaže Ćorić, počelo s ‘Nevera Blue’.

Na jednoj od najvažnijih funkcija u Rimac Automobilima Ćorić je bio od početka 2016. godine, gdje je došao nakon što je u tvrtki Double A bio na mjestu menadžera poslovnog razvoja. Prije toga bio je područni voditelj marketinga u Louis Vuitton Moet Hennessyju. Od srpnja 2021. glavni je komercijalni direktor milanske tvrtke Zagato, a od studenog iste godine i glavni izvršni direktor hrvatske tvrtke Quantum Solace Consulting, prenosi poslovni.hr

– Kakvo je ovo putovanje bilo. Gotovo sedam godina, ali čini mi se kao da sam se pridružio prije nekoliko tjedana. Sjećam se kada me Monika Mikac 2015. pozvala na prvi neformalni razgovor (više kao čavrljanje) o poziciji prodaje u Rimac Automobilima. Bez očekivanja, dobio sam priliku voditi prodaju i sve vezano uz to. Imao sam 0 kontakata i 0 znanja o svijetu automobila.

Mnogi ljudi u uredu gledali su me s visoka s podsmijehom i kontinuirano potkopavali moje aktivnosti. Međutim, sve sam to prevladao i uspio uz podršku mnogih dobrih ljudi u tvrtki, kao i partnera – njima ne mogu dovoljno zahvaliti – započeo je svoju objavu Ćorić.

– Tužno je. Ali ponekad nastavak života počinje oproštajem. Došlo je vrijeme da se oprostim od Bugatti Rimac tima, od svih divnih ljudi tamo, nakon gotovo sedam godina na poziciji globalnog voditelja prodaje. Mislim da su rastanci tužni i zato bih vas želio pozdraviti. Pozdrav novoj avanturi, zato se vežite – zaključio je svoju objavu Ćorić.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno