Porsche grb prikazuje propetog konja u sredini uokvirenog konturama zlatnog štita. Gornje ime grada Stuttgart-a okruženo je crveno-crnim državnim bojama. Uvijek je zanimljivo saznati kako amblemi predstavljaju simbolički prikaz povijesti automobilskih kompanija. Porscheov kultni grb nije ništa drugačiji, a potječe iz 1951. godine.
Ideja o grbu koji bi predstavljao ovu automobilsku marku rođena je 1951. U ožujku te godine. Ferry Porsche i Ottomar Domnick, liječnik iz Stuttgarta i prvi kupac Porschea, omogućili su natjecanje u dizajnu među njemačkim umjetničkim školama. Cijena je bila 1000 njemačkih maraka (oko 500 eura u današnjem novcu), ali nažalost, nijedan od dizajna nije pobijedio i ideja je neko vrijeme pauzirana, piše Auto Klub.
Nakon određenog vremena Ferry Porsche je posjetio New York. Opet se pokrenula ideja o izradi logo-a. Ovaj put uz pomoć uvoznika rođenog u Austriji, Maxa Hoffmana. Hoffman je bio vlasnik Hoffman Motor Companyj-a, uvoznika posebnih europskih automobila u SAD. Na poslovnoj večeri s Ferryjem, Hoffman je raspravljao o važnosti razvoja pečata kvalitete koji je vizualno privlačan za stvaranje više identiteta u njihovim automobilima. Sve do rođenja grba, samo je natpis Porsche krasio poklopac motora.
Razvoj grba
Rasprava je urodila plodom za Ferryja Porschea i naposljetku je projekt započeo. 27. prosinca 1951. Ferry Porsche zapisuje sljedeće: “Glavčina volana s natpisom ‘Porsche‘ i grbom Stuttgarta ili nešto slično”. Još u Njemačkoj 1952. godine, Porscheov dizajner Franz Xaver Reimspieß dobio je zadatak da dizajnira grb, navodi Auto Klub.
Ideja je bila imati nešto što simbolično odražava korijene tvrtke, kao i “kvalitetu i dinamičnost proizvoda”. Rezultat je bio grb koji danas vidimo na Porscheovim sportskim automobilima, inspiriran gradskim pečatom Stuttgarta. Grb prikazuje propetog konja u sredini uokvirenog konturama zlatnog štita. Gornje ime grada okruženo je crveno-crnim državnim bojama i stiliziranim rogovima koji potječu iz grba Württemberg-Hohenzollern.
Natpis Porsche djeluje kao zaštitni krov iznad svega. Od 1952., grb je prošao kroz pet evolucija, iako su promjene uvijek bile minimalne, a znak zapravo uvijek isti.