Yahoo, jedan od najstarijih i najpoznatijih brendova na internetu koji je nekada bio popularan na dotcom burzi, planira povratak na javna tržišta. Izvršni direktor kompanije Jim Lanzone rekao je da je njegov cilj da kompaniju ponovo izvede na IPO. Sve je dio projekta u kojem se želi poznatom brendu iz Silicijske doline vrati stari sjaj.
Yahoo je “financijski spreman, kompanija ima odličnu bilancu stanja, a i profitabilnost je zavidna”, pohvalio se je Lanzone, prenosi Financial Times. On je dodao da je privatnost omogućila kompaniji da izvrši neophodne strukturne promjene. Prezentirao je da posluju po novom modelu, stvarajući niz poslovnih jedinica.
Lanzone, bivši izvršni direktor Tindera, doveden je nakon izdvajanja grupe iz telekomunikacione kompanije Verzion u rujnu 2021. godine. Njegov zadatak je da ponovo uspostavi Yahoo kao neovisnu kompaniju. Verzion je kupio poznatu tražilicu 2015. godine, ali je pretrpeo značajne gubitke u narednim godinama.
Yahoo je prvi put postao javna kompanija u travnju 1996. godine i ubrzo je postao jedan od najpopularnijih korisničkih web site-ova u svijetu. Zahvaljujući svojoj kombinaciji internet pretrage i e-pošte. Kompanija je 2008. godine odbila ponudu Microsofta koji je želio preuzeti za 47 milijardi dolara.
Kompanija Yahoo i dalje se svrstava među pet najvećih na globalnom nivou u ukupnom prometu. Prema riječima izvršnog direktora “čak i nakon toliko vremena i nakon šest godina u vlasništvu telekomunikacione kompanije”. Yahoo ima više od 30 site-ova i poslovnih jedinica. U pretrazi je navodno na trećem mjestu iza pretraživača Google i Bing.