Kompanija Nike je objavila da su imenovali bivšu izvršnu direktoricu Nicole Hubbard Graham za svoju sljedeću direktoricu marketinga. Nasljeđuje Dirk-Jana “DJ” van Hammerena, koji će odstupiti.
Imenovanje je dio šireg pomaka za ubrzavanje inovacija u divu sportske opreme. Od nedavno su se počeli suočavati s jačom konkurencijom u kategorijama tenisica za trčanje i životni stil.
Graham je prije toga 18 godina radila za diva sportske opreme sa sjedištem u Portlandu. Njezin povratak na čelo globalnog marketinškog tima Nikea, koji će nadzirati sve aspekte marketinških praksi, stupit će na snagu 2. siječnja 2024., stoji u priopćenju tvrtke.
Van Hammeren, bivši olimpijski biciklist, umirovit će se sljedećeg ljeta nakon 31 godine u tvrtki, rekli su iz Nike -a.
Konkurencija i promjene za Nike
Kompanija se suočava sa snažnom konkurencijom kao što su Hoka, On, Adidas i New Balance.
I dok je Nike i dalje najveći svjetski prodavač sportske obuće i odjeće, neki potrošači i industrijski analitičari kažu da se njegov tempo inovacija usporio.
Kao dio promjena, Nike je također imenovao 30-godišnjeg veterana tvrtke Johna Hokea za svog prvog direktora za inovacije, kao i Mogea Erdirika Dogana, koji je prethodno bio predsjednik Amazon Fashion, za svog glavnog direktora za tehnologiju.