Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kako Google zarađuje 💰?

Kao vodeća tehnološka tvrtka, Google ima golemu ulogu u e-trgovini. Bez obzira jeste li vlasnik tvrtke koji optimizira svoju internetsku trgovinu kako bi zadovoljila najveću svjetsku tražilicu ili kupac koji otkriva nove proizvode, Google će se zasigurno uključiti u vaše putovanje.

Ali kako Google zarađuje?

Uz Googleove prihode od oglasa koji se mjere milijardama i rastu iz godine u godinu, jasno je da su oglasi jedan od najvećih izvora prihoda tvrtke. Ali to nije jedini način na koji se zarađuje. Evo pregleda Googleovih najvećih prihoda.

Googleova analiza prihoda: 🔝 pet najvećih Googleovih izvora prihoda

Prema nedavnim podacima, najveći Googleov izvor prihoda u 2022. bili su pretraživački oglasi . Od 279,81 milijardu dolara prihoda koje je tvrtka ostvarila, nevjerojatnih 162,45 milijardi dolara  dolazi od oglasa na pretraživačkoj mreži. To uključuje oglase na stranici s rezultatima tražilice i drugim proizvodima kao što su Gmail, Google karte  i Google Play.

Ova Googleova analiza prihoda pokazuje da su 1️⃣oglasi na pretraživačkoj mreži činili većinu—ili 58,1%—njegovog ukupnog prihoda u cijelom svijetu prošle godine. To nije iznenađenje jer su oglasi na pretraživačkoj mreži već godinama Googleov najveći izvor prihoda.

Googleov 2️⃣drugi najveći izvor prihoda su njegovi oglasi na Google mreži, koji su generirali 32,78 milijardi dolara prihoda, ili 11,7% ukupnog prihoda. To uključuje oglase koji se pojavljuju na Googleovim partnerskim stranicama. Slijede 3️⃣YouTube oglasi, koji su Googleu bili treći najveći izvor prihoda. S 29,24 milijarde dolara, prihod od YouTube oglasa činio je 10,5% ukupnog prihoda Googlea.

Četvrti 4️⃣ i peti 5️⃣ na popisu Googleovih najvećih izvora prihoda su aplikacije, hardver i sadržaj, kao i Google Cloud. Prihodi od tvrtkinih aplikacija, hardvera i sadržaja dosegnuli su 29,06 milijardi dolara, pridonoseći 10,4% ukupnog prihoda. Google Cloud je donio 26,28 milijardi dolara, oko 9,4% prihoda tvrtke u 2022.

Googleova analiza prihoda u 2. tromjesečju 2023. 📈

Najnovije izvješće o zaradi Alphabeta, Googleove matične tvrtke, pokazuje da oglasi na pretraživačkoj mreži i dalje pokreću Googleov prihod.

U drugom tromjesečju 2023. Googleov je prihod iznosio 74,6 milijardi USD, od čega je 42,6 milijardi USD (ili 57,1%) ostvareno oglasima na pretraživačkoj mreži. Prihod od oglasa na Google mreži dosegnuo je 7,9 milijardi dolara (10,5%), a prihod od oglasa na YouTubeu zabilježen je na 7,7 milijardi dolara (10,3%). Drugim riječima, s 58,1 milijardu dolara, ukupni prihod od oglasa od Googlea činio je 77,9% ukupnih prihoda tvrtke u 2. kvartalu 2023, piše oberlo.com.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno