Često se kaže kako su moderni automobili poput računala na kotačima. Tome u prilog ide i sve više ekrana i tipki osjetljivih na dodir kojima se upravlja opcijama automobila. No kako su još početkom ove godine komentirali iz Hyundaija, takav način upravljanja opcijama nije dobar za sigurnost u vožnji. Naime, pogled vozača mora biti na cesti, a ne na ekranu na kojem se upravlja različitim opcijama i koji je potrebno više puta dodirnuti kako bi se aktivirala željena opcija.
S fizičkim tipkama situacija je jednostavnija jer se takve tipke mogu lakše pritisnuti. Odnosno kotačići za pojačavanje i stišavanje okrenuti, bez previše distrakcija kao u slučaju traženja tih opcija na ekranima.
Slično kao i u Hyundaiju razmišljaju i u Volkswagenu. Ono što su otkrile fotografije njihova nadolazećeg i najjeftinijeg električnog vozila ID.2all, to su za tehnološke medije i službeno potvrdili iz njemačke kompanije. VW će u svojim budućim modelima vratiti fizičke tipke za različite opcije. Darius Watola, dizajner interijera za Volkswagenovim automobilima najavio je novi pristup za sve modele koji je baziran na povratnim informacijama kupaca. A taj pristup uključuje korištenje fizičkih tipki ispod centralnog ekrana. On je naglasio kako su takav oblik komandi posebno tražili kupci na europskom tržištu, prenosi Zimo.
Kritike kupaca
O problemu virtualnih tipki, na kakve je poseban naglasak stavio bivši CEO Herbert Diess, nedavno je govorio aktualni izvršni direktor tvrtke Thomas Schäfer. On je u intervjuu za Autocar spomenuo kritike njihovih kupaca na pretjerano uvođenje kontrola baziranih na ekranima osjetljivima na dodir. Pogotovo na vozilima pout Golfa Mk8 i električnog modela ID.3. Što je kompaniji nanijelo priličnu štetu u pogledu lojalnosti kupaca.
U VW-u se nadaju kako bi im ID.2all mogao pomoći u osvajanju većeg udjela na tržištu električnih automobila na kojem vlada Tesla. A sve veća prijetnja su i kineske tvrtke. Cijena ovog vozila trebala bi iznositi 25 tisuća eura. A na tržištu ga očekujemo za dvije godine. Godinu dana nakon toga na tržištu bi se trebala pojaviti i njegova SUV verzija.