Njemački Volkswagen očekuje da će sljedeće dvije godine na visoko konkurentnom kineskom tržištu automobila biti teške. Konkurencija se zaoštrila poslije još jednog vala sniženja cijena tijekom travnja.
Takva situacija bi mogla potrajati i u narednim godinama. Ocjenio je član uprave Volkswagen-a Ralf Brandstatter u Pekingu, uoči velikog sajma automobila.
Prema njegovim riječima, mnogi proizvođači isključivo električnih automobila značajno su snizili svoje profitne marže posljednjih godina. Stoga, trenutno svjedočimo ozbiljnoj „konsolidaciji tržišta“. On je istakao da kompanije sa nižim opsegom prodaje, manjim od 100.000 vozila godišnje neće preživjeti nadolazeću konkurenciju, prenosi Biznis.rs.
Volkswagen planira pripremu za žestoku cijenovnu konkurenciju u sljedeće dvije godine. Razvoj svog poslovanja sa e-automobilima u Kini financirat će prodajom vozila s motorom sa unutarnjim sagorijevanjem, koje i dalje ide dobro.
Volkswagen će možda morati prihvatiti niže brojke prodaje kako bi održao cijene. Ovo će vjerojatno značiti gubitak tržišnog udijela u kratkom roku. Kompanija planira da se vrati u rang s konkurencijom u Kini u pogledu troškova i tehnologije počevši od 2026. godine za osnovne kompaktne automobile.
Troškovi platformi vozila razvijenih za Kinu trebali bi se smanjiti za 40 posto. Do 2030. godine Volkswagen Grupa, koja uključuje brendove kao što su Audi i Porsche, kao i Volkswagen, ima cilj da prodaju oko četiri miliona vozila u Kini. Pri čemu bi polovina svih prodanih automobila bila na električni pogon. VW ocjenjuje da bi to odgovaralo tržišnom udijelu od 15 posto.