Nogometna zvijezda David Beckham promovirat će Alibabinu međunarodnu platformu za e-trgovinu, AliExpress. Najveće je to globalno partnerstvo do sada, objavila je poslovna jedinica u ponedjeljak.
Dogovor dolazi u kontekstu brze globalne ekspanzije kineskog rivala PDD Holdingsa Temu i online modnog startupa Shein. Pri čemu se prvi također reklamirao na Super Bowlu kako bi pridobio pažnju kod kupaca u SAD-u.
AliExpress nije otkrio koliko je Beckhamu platio da bude globalni ambasador brenda. Pridružili su se nekoliko kineskih kompanija u sponzoriranju UEFA-inog europskog nogometnog prvenstva koje počinje sredinom lipnja.
“AliExpress ulaže milijune eura u popuste, ponude i angažman tijekom igara”, rekla je tvrtka u izjavi. Dodali su da planirane promocije uključuju priliku za korisnike aplikacije AliExpress da osvoje ulaznice za utakmice.
“AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURO 2024™ ovog ljeta. Nudi im sjajne nagrade dok se radnja odvija na terenu”, rekao je Beckham u svojoj jedinoj izjavi u priopćenju za javnost.
Beckhamova tvrtka, DRJB Holdings, rekla je u svom posljednjem dostupnom izvješću da je ostvarila prihod od 72,6 milijuna funti (92,5 milijuna dolara) u 2022. godini.
Alibabin međunarodni e-trgovinski posao, koji uključuje AliExpress, zove se Alibaba International Digital Commerce Group.
Prodaja međunarodne jedinice porasla je za 45% na godišnjoj razini u prva tri mjeseca 2024. na 27,45 milijardi juana (3,79 milijardi USD). To je u suprotnosti s rastom prihoda od 4% u tom razdoblju od Taobaoa i Tmall grupe usmjerenih na Kinu na 93,22 milijarde juana, prema Alibabi.
Međutim, međunarodna poslovna jedinica izvijestila je o povećanju gubitaka na 4,1 milijardu juana. U usporedbi s 2,2 milijarde juana godinu ranije, piše CNBC.
Agresivna ulaganja na Bliskom istoku
Tvrtka je “agresivno ulagala” na Bliskom istoku i drugim tržištima u razvoju u prva tri mjeseca ove godine. Rekao je to Jiang Fan, supredsjedavajući i izvršni direktor međunarodne jedinice, u izvještaju o zaradi ranije ovog mjeseca.
AliExpress je rekao da je 2022. potrošio oko 7 milijuna dolara u Južnoj Koreji kako bi privukao lokalne potrošače nižim cijenama proizvoda. Prošle godine AliExpress je potpisao ugovor s glumcem Donom Leejem kao svojim prvim ambasadorom brenda u Južnoj Koreji.
Druge tvrtke sa sjedištem u Kini također su povećale svoje napore za širenje u inozemstvo usred usporavanja rasta kod kuće.
Kineski sponzori UEFA Eura 2024. uključuju Alipay, podružnicu Alibabe, tvrtku za električne automobile BYD, brend kućanskih uređaja Hisense i tvrtku za pametne telefone Vivo.
Hisense je postao prvi kineski sponzor europskog prvenstva 2016. Tri druge kineske tvrtke naknadno su potpisale partnerstvo za igre 2020.