Foot Locker je zabilježio pad prodaje od 1,8% tijekom prvog fiskalnog kvartala. Što je daleko bolje od pada od 3,1% koji su očekivali analitičari, prema StreetAccountu.
Tvrtka je također potvrdila svoje smjernice za fiskalnu godinu, prema kojima predviđa pad prodaje između 1% i porast od 1%, u usporedbi s padom od 0,6% koji su predviđali analitičari, prema LSEG-u.
Dionice Foot Lockera porasle su 30% u ranom trgovanju u četvrtak.
Evo kako je tvrtka uspjela u usporedbi s onim što je Wall Street predviđao, na temelju ankete analitičara koju je proveo LSEG:
- Zarada po dionici: 22 centa prilagođena naspram očekivanih 12 centi
- Prihod: 1,88 milijardi dolara naspram očekivanih 1,88 milijardi dolara
Prijavljeni neto prihod Foot Lockera za kvartalno razdoblje koje je završilo 4. svibnja iznosio je 8 milijuna dolara, ili 9 centi po dionici. U usporedbi s 36 milijuna dolara, ili 38 centi po dionici, godinu dana ranije. Uz prilagodbu jednokratnih stavki, uključujući umanjenja povezana s određenim zatvaranjima trgovina i restrukturiranjem, među ostalim troškovima, Foot Locker je izvijestio o zaradi od 22 centa po dionici.
Prodaja je pala na 1,88 milijardi dolara. Oko 3% manje u odnosu na 1,93 milijarde dolara godinu dana ranije.
Za cijelu godinu, Foot Locker očekuje da će prilagođena zarada po dionici biti između 1,50 i 1,70 dolara, ispred procjena od 1,57 dolara, prema LSEG-u.
Tvrtka očekuje rast prodaje između 1% i 3%, ispred rasta od 1,5% koji su analitičari očekivali, prema StreetAccountu.
“Imali smo solidan početak godine u prvom kvartalu, što pokazuje da naš Lace Up plan funkcionira”, rekla je izvršna direktorica Mary Dillon u intervjuu za CNBC. “Razlog zbog kojeg se osjećam samouvjereno — pokrećemo poboljšani program nagrađivanja FLX, tako da imamo mnogo prilika s nagradama. Pokrećemo obnovljenu mobilnu aplikaciju za koju znamo da je izvrstan način za poticanje angažmana kupaca i trgovin. Te vidimo prilike za rast sa svim našim partnerskim brendovima tijekom cijele godine, uključujući povratak rastu s Nikeom u blagdanskom kvartalu .”
Promjene dugotrajne ali uspješne
Dillon, bivši glavni izvršni direktor tvrtke Ulta Beauty, radio je na promjeni Foot Lockera. Ali ti su napori trajali dulje od očekivanog.
Prodaja je konstantno padala jer se trgovac na malo bori s potrošačem s niskim primanjima koji je osjetio najveći teret inflacijeInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... akutnije od ostalih kupaca.
Tvrtka se također natječe s partnerima poput Nikea koji je povukao veliki broj novih modela iz Foot Locker trgovina. U travnju je izvršni direktor Nikea John Donahoe priznao da je brend otišao predaleko kada je izbacio veletrgovce u korist vlastitih trgovina i web stranice.
Banner Champs Sports tvrtke Foot Locker također je opteretio cjelokupno poslovanje. S prodajom koja je pala za nevjerojatnih 13,4% tijekom kvartala. Dok je ukupni prihod pao za gotovo 19%.
Foot Locker se morao osloniti na promocije kako bi potaknuo prodaju i izgubio je povjerenje Wall Streeta. S padom dionica za oko 28% od početka godine do zatvaranja u srijedu.
Tvrtku čekaju bolji dani
Dok su glavni potrošači Foot Lockera još uvijek pod pritiskom inflacije, Dillon je rekao da je prosječna prodajna cijena tvrtke porasla tijekom kvartala. Što je dokaz da su njegovi potrošači spremni platiti punu cijenu za pravi proizvod.
“Naš potrošač… ovo je kategorija koja im je jako važna. Dakle, kada ljudi imaju diskrecijske prihode, oni mogu biti ograničeni, ali vi ćete dati prioritet tome gdje ćete ih potrošiti, zar ne?” rekao je Dillon. “Dakle, daju prioritete, ali rekao bih da troše sa svrhom.”
Dillon također radi na preuređenju trgovina Foot Lockera, gdje još uvijek ostvaruje oko 80% svoje godišnje prodaje. Izgradila je nove lokacije izvan trgovačkih centara, zatvorila neuspješne trgovine i osvježila postojeće lokacije. Ovim promjenama plan je bio potaknuti robne marke da pošalju svoje najbolje proizvode, a potrošače da odaberu Foot Locker umjesto da kupuju izravno kod robne marke ili odu kod konkurencije, kao što je Dick’s Sporting Goods.
U travnju je trgovac predstavio svoju “trgovinu budućnosti”. Potpuno su preinačili starinski format Foot Lockera i osvježili izgled svoje trgovine.
“Umjesto zida punog tenisica, to je zapravo kuća brendova”, rekao je Dillon. “I mislim da oživljava na način kojim su naši partnerski brendovi oduševljeni. To smo čuli od svih.”