Meta je početkom ožujka odlučila ograničiti politički sadržaj u svojim algoritmima preporuka za Instagram. Najnovija studija kompanije Accountable Tech je pokazala da je domet političkih objava znatno snižen, prenosi Bloomberg.
Upravitelji kompanije Meta navode da ljudi i dalje vide političke objave sa profila koje prate. Ipak, ne i objave sa drugih profila koje ne prate.
“Ne mislimo da treba širiti političke vijesti”, izjavio je ranije čelnik Instragrama Adam Mosseri. Navodeći kao primjer vijesti o abortusu, ratu u Gazi i predsjedničkim izborima u Sjedinjenim Američkim Državama.
Prema njegovom mišljenju, Instragram nije tu da bi pokazao “aktuelno mišljenje o političkom pitanju koje niste tražili sa profila koji ne pratite”.
Mosseri je ukazao i na ranije izjave izvršnog direktora firme Meta Mark-a Zuckerberg koji je navodio da su ljudi umorni od političkih rasprava na platformama.
Kompanija želi da poboljša korisničko iskustvo. Kritičari tvrde da je nova politika Mete nejasna i da potiskuje vjerodostojne informacije aktivista, novinskih organizacija i marginaliziranih kreatora sadržaja.
Odluka da se smanji domet političkog sadržaja izazvala je negodovanje uglavnom ljevičarskih, takozvanih “progresivnih” kreatora i grupa koje brinu da će Meta potisnuti informacije o društvenoj nepravdi.
Accountable Tech je naveo da je tražio učesnike studije sa obje strane političkog spektra. Samo su se ljevičari prijavili da učestvuju u istraživanju, prenosi Blic.