Adidas je izvijestio o snažnom rastu u Kini tijekom trećeg tromjesečja. Tromjesečna prodaja, koja nije prilagođena za valutne promjene, porasla je 9% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Ukupni prihod na tom tržištu dosegao je 946 milijuna eura (1,02 milijarde dolara) u odnosu na prošlogodišnjih 870 milijuna eura.
U Sjevernoj Americi, drugom najvećem tržištu za Adidas nakon regije Europa, Bliski istok i Afrika (EMEA), prodaja je zabilježila drugačiji trend. Valutno neutralna prodaja u ovoj regiji pala je za 7% na 1,36 milijardi eura u razdoblju od srpnja do rujna. Međutim, prodaja je ipak porasla u odnosu na prethodnu godinu kada se izuzme linija Yeezy, prenosi Svijet.
Popularnost Adidasovih “terasnih” tenisica, retro modela inspiriranih stilom nogometnih navijača iz 1970-ih i 80-ih, značajno je pridonijela rastu prodaje. Ova vrsta obuće pomogla je Adidasu da stekne veći tržišni udio, preuzimajući prednost nad konkurentima poput Nikea. Ujedno, tvrtka se počela oporavljati od prestanaka suradnje s Kanye Westom (Ye).
Adidas je ranije ovog mjeseca objavio preliminarne rezultate za treće tromjesečje. Na temelju pozitivnih rezultata, tvrtka je ponovno povećala svoje godišnje smjernice, pokazujući optimizam za daljnji rast.