Četvrtak, 2 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Adobe: iako su nadmašili procjene, dionice pale gotovo 14 posto

Dionice Adobea na kraju prošlog tjedna pale su za gotovo 14% nakon što je tvrtka izvijestila o rezultatima u prvom kvartalu koji su nadmašili procjene, ali su dali slabiju prognozu kvartalnog prihoda.

Ovo je najveći pad dionice od 15. rujna 2022., kada su dionice pale za 16,8%.

Softverska tvrtka za dizajn objavila je prilagođenu zaradu po dionici od 4,48 dolara, iznad 4,38 dolara koliko su analitičari očekivali, prema LSEG-u, ranije poznatom kao Refinitiv. Prihod od 5,18 milijardi dolara premašio je 5,14 milijardi dolara koliko su procijenili analitičari.

Za tekući kvartal Adobe očekuje prilagođenu zaradu po dionici od 4,35 do 4,40 dolara, dok su analitičari očekivali 4,38 dolara. Rečeno je da će prihod iznositi 5,25 do 5,30 milijardi dolara, malo ispod procijenjenih 5,31 milijarde dolara. Tvrtka je također najavila otkup dionica u iznosu od 25 milijardi dolara.

Najveći korisnik umjetne inteligencije

Adobe je također nedavno pokrenuo pomoćnika za umjetnu inteligenciju za svoje aplikacije Reader i Acrobat koji može pomoći korisnicima da lakše prikupe informacije iz dugačkih PDF dokumenata.

Analitičari Bank of America snizili su ciljanu cijenu dionica Adobea na 640 USD sa 700 USD i ponovili svoju ocjenu kupnje dionica. Izrazili su optimizam u vezi s Fireflyjem, generativnim AI alatom za stvaranje slika, piše CNBC.

Nema promjena u našem mišljenju da je Adobe glavni korisnik AI. Iako je monetizacija sporija od očekivanog, Firefly je jedan od [najčešće] korištenih generativnih AIalata, s potencijalom za više putova monetizacije.

Barclays je ciljanu cijenu za dionice Adobea spustio sa 700 USD na 630 USD. Ali je zadržao previsoku ocjenu dionice. Njegovi analitičari napisali su u petak da očekuju oporavak dionica.

Analitičari Morgan Stanleya zadržali su svoju pretjeranu ocjenu i ciljnu cijenu od 660 dolara za dionice Adobea. Napisali su kako je “vjerojatno potrebno više strpljenja”.

“Manji pad od očekivanog u Digital Media Net New ARR-u vjerojatno povećava zabrinutost ulagača oko pritiska konkurencije”, napisali su analitičari. “Međutim, sve veći broj vektora uz pomoć kojih se može unovčiti GenAI-ja i nova rješenja koja će se pojaviti na mreži u drugoj polovini 2024. godine trebala bi pomoći u poboljšanju narativa u budućnosti.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno