Srijeda, 8 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Dionice L’Oreala pale za 7 posto, prodaja u Kini niža od očekivane

Dionice L’Oreala pale su više od 7% u petak. Tvrtka je tad izvijestila o prodaji nižoj od očekivane i ukazala na usporavanje potražnje u Aziji.

Najveći svjetski kozmetički brend izvijestio je o prodaji nižoj od očekivanja u četvrtom kvartalu. Porasli su za 2,8% na 10,6 milijardi eura (11,4 milijarde USD). Analitičari Barclaysa predviđali su brojku od blizu 10,9 milijardi eura, prenosi CNBC.

Tvrtka, koja posjeduje brendove kao što su Lancôme i Kiehl’s, također je zabilježila povećanje prodaje od 7,6% u cijeloj 2023. godini na 41,18 milijardi eura (44,37 milijardi dolara).

Kvartalni manjak predvođen je aktivnostima u sjevernoj Aziji, uključujući Kinu, gdje je prodaja pala 6,2%. Prodaja je inače porasla u Europi i Sjevernoj Americi.

Izvršni direktor Nicolas Hieronimus rekao je u petak da je tvrtka i dalje vrlo ambiciozna u Kini. Dodao je da ima snažne planove rasta za zemlju 2024. i kasnije.

Sektor luksuza pod pritiskom je od kraja 2023., budući da su teški makroekonomski i geopolitički uvjeti utjecali na potrošnju. Što je vidljivo u SAD-u i Kini.

Hermes porastao

Ipak, čini se da su se određeni brendovi visoke klase suprotstavili trendu, nastavljajući privlačiti sve probirljivije kupce.

Dionice Hermesa porasle su u petak za 5,1% nakon što su izvijestili o porastu prodaje jer bogati potrošači nastavljaju tražiti njegove ekskluzivne Birkin torbe i svilene šalove unatoč rastućim cijenama.

Prihodi u četvrtom kvartalu porasli su 18% pri stalnim tečajevima na 3,36 milijardi eura, Dok su prihodi za cijelu godinu porasli 21% na 13,42 milijarde eura. Tvrtka je također objavila planove za iznimnu dividendu od 10 eura po dionici.

Govoreći u petak, izvršni predsjednik Axel Dumas rekao je da će cijene proizvoda vjerojatno porasti u prosjeku za 8% do 9% u 2024. Što je, kako je rekao, indikativno za stalnu privlačnost tvrtke na sve više “polariziranom” tržištu.

Dionice Hermesa trenutno su porasle za više od 13% u ovoj godini, ispred LVMH-a, koji je porastao za 11%, i Burberryja, koji je pao za 8%.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno