Ponedjeljak, 20 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Stanić grupa uložila skoro 13 mil. eura u modernizaciju tvornice u Jastrebarskom

Stanić grupa predstavila je investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju Stanić Beverages tvornice u Jastrebarskom.

Zahvaljujući novim investicijama, kojima je obilježen i 25. rođendan najpopularnijeg brenda sokova Juicy, povećat će se broj radnih mjesta s trenutačnih 60 na budućih 100 i više. Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u Stanić Beverages tvornici u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od 100 milijuna litara.

Nove proizvodne linije i cjelokupnu investiciju u Stanić Beverages tvornicu u Jastrebarskom svečano su otvorili predsjednik Vlade RH Andrej Plenković i Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.

Stanić grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije. Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja. Zahvaljujući novim proizvodnim kapacitetima moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina. Budući da imamo vrhunske proizvode, ne poznajemo granice, jer kvaliteta je ono što će svaki potrošač prepoznati.

Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik brenda Juicy
Svjetlan Stanić vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe
Svjetlan Stanić vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe

Širenje brenda

Investicijom u tvornicu Stanić Beverages u Jastrebarskom povećao se proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži. Nove proizvodne količine omogućit će daljnje širenje brenda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima. Te će grupaciju pozicionirati na vodeće mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji.

Na početku je Juicy proizvodio 2 milijuna litara godišnje te samo četiri artikla. Danas, kad se sve nove linije puste u pogon, proizvodit će se više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.

Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, ova je investicije usmjerena i na održivu proizvodnju i na odgovorno ponašanje prema prirodi. Nova Tetra Stelo proizvodna linija omogućuje i novu ambalažu koja je napravljena od 70 % biljnih materijala. Ujedno je Juicy prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 % certificirane reciklirane plastike.

Jasnu viziju razvoja brenda Juicy u sklopu Stanić grupe potvrđuju uspješni poslovni rezultati i činjenica da su Juicy sokovi najčešći odabir potrošača.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno