Utorak, 14 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

8 koraka za održavanje morala zaposlenika u teškim vremenima

Većina uspješnih poslovnih lidera reći će vam da im je primarna motivacija “promijeniti svijet” i izgraditi nešto trajno, a ne zaraditi puno novca. Dok je uvriježeno mišljenje da zaposlenici prije svega rade za novac. Ipak, negotovinski motivatori mogli bi biti dugoročno učinkovitiji od financijskih poticaja. Zaposlenici cijene jake vođe, koji ih potiču da daju sve od sebe, jednako ako ne i više od novca.

Za akciju, on daje popis načela za vlasnike tvrtki i menadžere, proizašao iz njegovih razgovora iz prve ruke s nekim od najvećih državnih vođa. Svi moramo naučiti ponovno izgraditi moral zaposlenika nakon teških gospodarskih izazova, s ograničenim proračunima:

1. Napunite svoj tim pozitivnom energijom

Umjesto da budete tip vođe koji isisava energiju od drugih, odlučite biti tip vođe koji nastoji unositi strast i pozitivnu energiju na radno mjesto svaki dan. Vaši zaposlenici upravo su vam pomogli da svoju tvrtku izvučete kroz jedno od najgorih ekonomskih razdoblja u zemlji. Vrijeme je da im date izvor pozitivne energije.

2. Život je više od posla

Veliki vođe imaju duboke rezerve fizičke, duhovne i emocionalne energije. Tu energiju obično potiče snažan odnos i podrška ljudi koje vole, redovita tjelovježba, zdrav način života i odvajanje vremena za razmišljanje.

3. Stavite svoje ljude na prvo mjesto

Nijedna organizacija nije bolja od ljudi koji je vode. Činjenica je da se u poslu bavite ljudima – zapošljavanje, obuke i upravljanja ljudima za isporuku proizvoda ili usluge koju nudite. Ako su ljudi pokretač vašeg uspjeha, da biste bili izvrstan vođa, morate se u potpunosti posvetiti svojim ljudima.

4. Djelujte s integritetom

U vrijeme kada su novinska izvješća puna priča o privatnim i javnim čelnicima koji su postupili neprimjereno i protivno najboljim interesima svojih zaposlenika ili birača, tako što ćete svojim zaposlenicima pokazati da cijenite integritet može ih motivirati i stvoriti osjećaj ponosa prema svojoj organizaciju.

5. Budite izvrstan komunikator

Liderstvo je utjecaj na druge, a to se ne može postići bez učinkovite komunikacije. Ako imate problema s komunikacijom sa svojim zaposlenicima, prvo poradite na svojoj sposobnosti da utječete na pojedince odabirom dojmljivih riječi kojima ćete prenijeti svoju poruku. Zatim morate smisliti kako komunicirati sa širom publikom.

6. Budite izvrstan slušatelj

Najučinkovitiji lideri su oni koji odvoje vrijeme da slušaju ne samo riječi članova svog tima, već i neprocjenjivo skriveno značenje koje se krije iza njih. Imajte na umu da u dobrim i lošim vremenima vaši zaposlenici ponekad samo trebaju nekoga s kime će razgovarati. Objasnite im da ste uvijek tu da ih saslušate.

7. Budite vješti u rješavanju problema

Iznad vrata svog ureda postavite natpis: “Nemojte mi donositi probleme. Donesite rješenje.” Zatim se prihvatite zadatka vođenja svake osobe u svom timu prema cilju da postane vrhunska u rješavanju problema tijekom ovog ključnog razdoblja.

8. Vodite iskustvom i kompetencijom, a ne titulom ili položajem

Mentorirajte svoje zaposlenike, ohrabrujte ih i stvarajte od njih partnere. A vaša će organizacija sigurno imati koristi od takvog pristupa. Ako želite preživjeti teška vremena, to je upravo onakav motiv vodstva koji vam je potreban za vašu organizaciju.

***

Osnove vodstva ne mijenjaju se između dobrih i loših vremena. Ali kad novca nedostaje, ova načela mogu biti razlika između uspjeha i neuspjeha. Sada je vrijeme da počnete motivirati svoje zaposlenike primjenom ovih načela, a vaš će vas tim možda voditi kroz sljedeći izazov.

Izvor: Inc.; prijevod i prilagodba: Financa.ba (prilikom preuzimanja obvezno navesti izravni link na članak)

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno