Pinterest je skočio u trgovanju nakon radnog vremena u srijedu nakon što je društvena mreža objavila zaradu u prvom tromjesečju 2022. koja je nadmašila očekivanja analitičara.
Dionice su porasle više od 6%.
Evo kako je Pinterest uspio u odnosu na procjene Refinitiva:
- EPS: 10 centi prilagođeno naspram očekivanih 4 centa
- Prihod: 575 milijuna dolara u odnosu na 573 milijuna dolara
Pinterest je rekao da očekuje rast prihoda u drugom tromjesečju za oko 11% na godišnjoj razini.
Pinterest je objavio da se broj njegovih globalnih mjesečnih aktivnih korisnika smanjio na 433 milijuna što je za 9% manje u odnosu na isto razdoblje prije godinu dana. Ulagači su očekivali 437,9 milijuna ukupnih mjesečnih aktivnih korisnika, prema FactSet-u i StreetAccount-u. Kompanija je pad uglavnom pripisala rastu pandemije u istom tromjesečju prošle godine i nižem prometu pretraživanja, potaknutom Googleovom promjenom algoritma u studenom 2021.
Svjetski prosječni prihod po korisniku iznosio je 1,33 USD, što je 28% više u odnosu na prošlu godinu. Wall Street je očekivao ARPU od 1,31 USD, prema FactSet-u i StreetAccount-u.
Prije nego što je kompanija objavila izvješće, dionice Pinteresta pale su gotovo 3% na trgovanju u srijedu. Ulagači su bili nervozni zbog makroekonomskih uvjeta poput rata u Ukrajini i problema s lancem opskrbe koji su utjecali na neke reklamne kompanije. Appleove promjene privatnosti iPhonea i inflacijaInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... također su napravili smetnju.
Iz kompanije Competitor Snap, na primjer, prošlog su tjedna rekli da bi se mogli nastaviti suočavati s izazovnim operativnim okruženjem koje dovodi do toga da klijenti pauziraju svoje kampanje ili smanjuju proračune za oglašavanje. Googleov YouTube u utorak je također izvijestio o razočaravajućim rezultatima prihoda od oglasa. Prihodi kompanije od reklama od 6,87 milijardi dolara zaostali su za očekivanih 7,51 milijardu dolara koje je predvidio Wall Street, prema StreetAccountu.
U svom pismu dioničarima, Pinterest je naveo da su trendovi koji su doveli do rasta njegovog prihoda “nadoknađeni makroekonomskim vjetrovima, uključujući probleme u lancu opskrbe i druge čimbenike, koji su nastavili utjecati na jedan od naših najvećih segmenata, CPG oglašivače, kao i na neke oglašivače”.
“U Europi je ruska invazija na Ukrajinu pogoršala teško makro okruženje, utječući na mnoge naše oglašivače u toj regiji”, dodali su iz kompanije.