Glavni proizvođači u Kini (Xiaomi, Oppo Group, Vivo, Transsion i Realme) imali su najveći i to dvoznamenkasti pad isporuka što je najvažniji uzrok pada globalnog tržišta. S druge strane Huawei bilježi rast u zadnja 3 kvartala.
Samsung je ostao na prvom mjestu s isporukama od 64,1 milijuna pametnih telefona. To je povećanje od 3% u odnosu na Q2 2022, ali pad od 7,4% u odnosu na Q3 2021. Apple je obično na drugom mjestu, tek u četvrtom kvartalu svake godine prelazi na prvo mjesto s izdavanjem nove linije telefona. U Q3 2022 Apple je smanjio zaostajanje za Samsungom, s 52,2 milijuna isporuka imao je povećanjem od 6,7% u odnosu na Q2 2022 i povećanjem od 2,6% u odnosu na Q2 2021.
Dominacija Apple-a na premium tržištu
Zahvaljujući dominaciji na premium tržištu Appleov tržišni udio porastao je za gotovo 2% s 15,6% u Q3 2021. na 17,3 % u 3Q 2022. Appleove isporuke iPhonea nastavljaju rasti iz godine u godinu već osmo tromjesečje zaredom, od četvrtog tromjesečja 2020. godine.
Dosljedan rast Huawei pametnih telefona u posljednja 4 kvartala
Xiaomi, Oppo i Vivo, koji su zauzeli od trećeg do petog mjesta u isporukama, zabilježili su pad od više od 20% u Q2 2022 u odnosu na Q1 2022. U Q3 2022 Xiaomijeve isporuke su porasle za 2,8% u odnosu na Q2 2022, ali i pad od 11,2% na godišnjoj razini.
Oppo Grupa i Vivo slijede sličan trend. Pri tome Oppo bilježi rast od 4,3% na kvartalnoj razini, ali pad od 18,9% na godišnjoj razini. Vivo bilježi rast od 2% na tromjesečju, ali pad od 22,4% na godišnjoj razini.
Honor i Realme
Honor je imao najmanji pad od kineskih proizvođača, smanjenje isporuka u Q3 2022 bile su mu 2,1%. Realme je zauzeo 8. mjesto, sa 13,6 milijuna jedinica u Q3 2022. To je pad od 1,5% u odnosu na Q2 2022 te pad od 11,7% u odnosu na Q3 2021.
Motorola je pala na 9. mjesto s isporučenih 11,4 milijuna jedinica, što je najmanje od Q3 2011. Motorola je u Q3 2022 imala pad od 10,3% u odnosu na Q2 2022 i pad od 7,3% u odnosu na Q3 2021.
Huawei ponovno ulazi među 10 najboljih nakon što je zabilježio dosljedan snažan rast u posljednja četiri kvartala. U usporedbi s istim razdobljem prošle godine, Huawei isporučuje gotovo 50% više, na 8,6 milijuna jedinica.
Izvor:mreža.bug