Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schafer prezentirao je svojim menadžerima u Volkswagen-u da “krov gori”. Želio je sugerirati da je “sve na kocki” za njemačkog proizvođača automobila. U borbi su da postanu vodeći proizvođač električnih vozila, a istovremeno opskrbljivati globalno tržište s vozilima s unutarnjim izgaranjem.
Sastanak dolazi nakon mješovitih rezultata za potpuno električno poslovanje kompanije. U Sjedinjenim Američkim Državama, prodaja crossovera ID.4 učetverostručila se u drugom tromjesečju. Ukoliko se usporedi s prošlom godinom, sa 6.690 prodanih vozila. Dio europske tvornice Emden u Njemačkoj, točnije onaj u kojem se sklapa ID.4, bio zatvoren na šest tjedana krajem prošlog mjeseca zbog slabe potražnje.
Imajući to na umu, Schafer je svojim menadžerima ukazao da će sljedeći tjedni i mjeseci biti “vrlo teški”. Pozvao ih da postignu “male pobjede”. Također planira uvesti novu seriju takozvanih “programa učinka”. Ovo bi trebalo za cilj imati uštedu kompaniji od golemih 10 milijardi eura u potrošnji tijekom sljedeće tri godine.
Dopuštamo da troškovi budu previsoki u mnogim područjima.
Thomas Schafer, izvršni direktor Volkswagena
Volkswagen trenutno snažno ulaže u novu EV tehnologiju i proizvodnu infrastrukturu, primjećuje Wards Auto.
Nadalje, prodaja u Kini bila je nedovoljna. Njemačka marka je bila prisiljena sniziti cijene svojih najprofitabilnijih modela kako bi ostala konkurentna, ali to također znači niže profitne marže. Na primjer, cijena potpuno električnog hatchbacka ID.3 smanjena je na samo 15.700 eura u Kini. Ovo ga čini upola jeftinijim nego u Europi, gdje počinje s otprilike 32.000 eura bez poreza.
“Naše su strukture i procesi još uvijek presloženi, spori i nefleksibilni”, dodao je Schafer. Uskoro, VW također želi lansirati seriju pristupačnijih EV-a čija bi cijena mogla biti niža od 20.000 eura kako bi se natjecala s rivalima kao što su Citroen i Renault.
Izvor: Autoklub