Amazon otvara trgovinu proizvoda za ljepotu i zdravlje u Milanu u Italiji. Ovaj potez obilježava tako najnoviji eksperiment tvrtke.
Trgovina se nalazi u središtu Milana i nudi niz proizvoda za ljepotu i osobnu njegu, kao i lijekove bez recepta, objavio je Amazon u blogu. Prva trgovina pod nazivom Amazon Parafarmacia & Beauty svoja vrata građanima otvara u srijedu.
Trgovina će biti opskrbljena proizvodima kozmetičkih brendova i brendova za njegu kože, uključujući La Roche-Posay, Eucerin i Vichy. Tu su i “Derma-barovi”, gdje kupci mogu dobiti “besplatnu digitalnu analizu kože” tipa i stanja svoje kože te dobiti preporuke za proizvode.
Amazon kaže da trgovina uključuje dio u kojem rade farmaceuti gdje kupci na licu mjesta mogu kupiti lijekove bez recepta, piše CNBC.
Pokretanjem svoje prve “parafarmacije”, div e-trgovine nada se prenijeti svoj online uspjeh u kategoriji ljepote i osobne njege na prodaju u fizičkom svijetu. Artikli za uljepšavanje i osobnu njegu, koji uključuju sve od laka za kosu i kozmetike do dezodoransa i štapića za uši, čine jednu od najbrže rastućih vertikala na Amazonu.
Tvrtka je počela nuditi proizvode za zdravlje i ljepotu 2000. godine, ali je njezin izbor u početku bio ograničen na većinu brendova za masovno tržište. Od tada je dodao više luksuznih brendova kao što su Estée Lauder i La Mer.
Novi format trgovine također označava Amazonov najnoviji eksperiment u fizičkoj maloprodaji. Tvrtka je otvorila i potom zatvorila sve svoje knjižare, pop-up shopove, trgovine s četiri zvjezdice i trgovine odjećom. Također je smanjila svoj otisak u Amazon Go trgovinama, zatvorivši izlog u Woodland Hillsu, Kalifornija, prošlog mjeseca. Što se tiče trgovine mješovitom robom, Amazonov portfelj uključuje supermarkete Whole Foods i vlastiti lanac Fresh trgovina.