Petak, 26 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

I Hermès se planira pridružiti Metaverseu

Luksuzni brand Hermès gradi temelje za svoj ulazak u Web3 nakon što je podnio prijavu za zaštitni znak koja pokriva NFT-ove, kriptovalute i Metaverse.

Prema prijavi Uredu za patente i zaštitne znakove Sjedinjenih Država (USPTO) od 26. kolovoza, zaštitni znak pokriva softver koji se može preuzeti za pregled, pohranu i upravljanje virtualnom robom, digitalnim kolekcionarskim predmetima, kriptovalutama i NFT-ovima “za korištenje u online svjetovima”.

Također je prijavio zaštitne znakove za “usluge maloprodajnih trgovina koje sadrže virtualnu robu”, kao i modne revije i sajmove u “mrežnim okruženjima virtualne, proširene ili mješovite stvarnosti” i za “pružanje internetskog tržišta za kupce i prodavače virtualne robe”.

Nova prijava za zaštitni znak dolazi nekoliko mjeseci nakon podnošenja tužbe protiv osnivača Metabirkinsa, Masona Rothschilda u siječnju zbog navodnog korištenja imena branda Birkin kako bi zaradio novac od prodaje i preprodaje svoje NFT kolekcije Metabirkins, prenosi Seebiz.

U tužbi protiv Rothschilda na 47 stranica, Hermés je tvrdio da “brand MetaBirkins jednostavno potkrada Hermèsov poznati zaštitni znak Birkin dodavanjem generičkog prefiksa ‘meta’ na poznati zaštitni znak Birkin”, čime se stvara iluzija da je brand MetaBirkins dio luksuznog Hermèsovog branda Birkin.

Tužba protiv Rothschilda mogla bi biti jedan od razloga zašto je tvrtka podnijela zahtjev za zaštitom koja će pokrivati Metaverse, kripto i NFT proizvode i tokene.

Luksuzni brand nije ni prvi ni vjerojatno posljednji koji je napravio poteze u smjeru Metaversea.

Ranije ove godine, Decentralandov Metaverse Fashion Week, četverodnevni digitalni modni događaj koji prikazuje nosivu opremu na virtualnim pistama, pojavio se s luksuznim brandovima uključujući Dolce & Gabbana, Etro, Tommy Hilfiger, Estée Lauder i Elie Saab.

Prošlog mjeseca podaci iz Dune Analyticsa otkrili su da su vodeći brandovi, uključujući Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas i Tiffany, skupili ukupno 260 milijuna dolara prodaje od NFT-ova.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno