Petak, 19 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Mastercard i SOS Dječja sela u BiH: ostvaren rast online donacija 

Kompanija Mastercard u saradnji sa internacionalnom humanitarnom organizacijom SOS Dječja sela u BiH, realizirala je kampanju “Prijateljstvo je da traje“, a ista je uspješno završena krajem veljače.

Kroz digitalnu platformu i online način doniranja korisnici iz cijele Bosne i Hercegovine su svoju humanost stavili u funkciju stvaranja pozitivnih promjena u životima djece koja borave u SOS Dječjim selima. Tijekom dva mjeseca trajanje kampanje zabilježen je rast ukupnog broja donacija od 68%, a uz pomoć Mastercarda broj novih donatora, odnosno broj prvih transakcija je porastao za 106%, u usporedbi s istim periodom prošle godine. Naime, u cilju povećanja dugoročnih donacija, Mastercard je stavio ključne prednosti digitalnih tehnologija i digitalnih plaćanja u funkciju dobročinstva i filantropije, te je tijekom promotivnog perioda svaku prvu pojedinačnu donaciju uplaćenu kroz online platformu uvećao za isti iznos.

Na ovaj način, Mastercard je pokazao da je posvećen održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici, a prijateljstvo izgrađeno sa SOS Dječjim selima u BiH je primjer funkcionalne inkluzije kroz osnaživanje krajnjih korisnika, a sve sa zajedničkim ciljem, a to je poboljšanje uvjeta života djece koja žive  u obiteljima zajedno sa braćom i sestrama i svojim SOS roditeljima.

U SOS Dječjim selima naglasak je na obiteljskom okruženju, a topli dom djeca dobivaju zahvaljujući donacijama plemenitih ljudi i kompanija, ali prije svega brizi SOS roditelja. Sredstva donirana kroz ovu kampanju i online platformu pomoći će da se osigura kontinuitet financiranja svakodnevnih potreba djece i mladih te osiguraju kvalitetni uvjeti za bezbrižno odrastanje. SOS Dječja sela u BiH kroz različite programe svakodnevno brinu o više od 1.000 djece i mladih bez roditeljskog staranja, kao i djece i mladih koji su u riziku od odvajanja.

Mastercard i organizacija SOS Dječja sela u BiH ističu važnost podizanja svijesti o doniranju, kao i o važnosti pružanja kontinuirane podrške onima kojima je pomoć najpotrebnija. Online način doniranja kroz digitalne platforme objedinjuje napore da se ukaže na sve prednosti koje digitalna plaćanja i suradnja s tehnološkim kompanijama mogu donijeti dobrotvornim organizacijama te je važno napomenuti da svi članovi društvene zajednice mogu imati koristi od inkluzivne, digitalne ekonomije. 

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno