Financa
Digitalni poslovni portal

Mastercard i SOS Dječja sela u BiH: ostvaren rast online donacija 

Kompanija Mastercard u saradnji sa internacionalnom humanitarnom organizacijom SOS Dječja sela u BiH, realizirala je kampanju “Prijateljstvo je da traje“, a ista je uspješno završena krajem veljače.

Kroz digitalnu platformu i online način doniranja korisnici iz cijele Bosne i Hercegovine su svoju humanost stavili u funkciju stvaranja pozitivnih promjena u životima djece koja borave u SOS Dječjim selima. Tijekom dva mjeseca trajanje kampanje zabilježen je rast ukupnog broja donacija od 68%, a uz pomoć Mastercarda broj novih donatora, odnosno broj prvih transakcija je porastao za 106%, u usporedbi s istim periodom prošle godine. Naime, u cilju povećanja dugoročnih donacija, Mastercard je stavio ključne prednosti digitalnih tehnologija i digitalnih plaćanja u funkciju dobročinstva i filantropije, te je tijekom promotivnog perioda svaku prvu pojedinačnu donaciju uplaćenu kroz online platformu uvećao za isti iznos.

Na ovaj način, Mastercard je pokazao da je posvećen održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici, a prijateljstvo izgrađeno sa SOS Dječjim selima u BiH je primjer funkcionalne inkluzije kroz osnaživanje krajnjih korisnika, a sve sa zajedničkim ciljem, a to je poboljšanje uvjeta života djece koja žive  u obiteljima zajedno sa braćom i sestrama i svojim SOS roditeljima.

U SOS Dječjim selima naglasak je na obiteljskom okruženju, a topli dom djeca dobivaju zahvaljujući donacijama plemenitih ljudi i kompanija, ali prije svega brizi SOS roditelja. Sredstva donirana kroz ovu kampanju i online platformu pomoći će da se osigura kontinuitet financiranja svakodnevnih potreba djece i mladih te osiguraju kvalitetni uvjeti za bezbrižno odrastanje. SOS Dječja sela u BiH kroz različite programe svakodnevno brinu o više od 1.000 djece i mladih bez roditeljskog staranja, kao i djece i mladih koji su u riziku od odvajanja.

Mastercard i organizacija SOS Dječja sela u BiH ističu važnost podizanja svijesti o doniranju, kao i o važnosti pružanja kontinuirane podrške onima kojima je pomoć najpotrebnija. Online način doniranja kroz digitalne platforme objedinjuje napore da se ukaže na sve prednosti koje digitalna plaćanja i suradnja s tehnološkim kompanijama mogu donijeti dobrotvornim organizacijama te je važno napomenuti da svi članovi društvene zajednice mogu imati koristi od inkluzivne, digitalne ekonomije. 

Prijavite se na naš Newsletter

Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije