Četvrtak, 25 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Možete biti lijeni, a uspješni – evo načina

Najpametniji ljudi su često lijeni. Uvijek traže optimalan način da nešto završe. Obvezu završe na pametniji, a istovremeno, lakši način – što poboljšava poslovne rezultate.
Hladeov zakon kaže “Ako imate težak zadatak, dajte ga lijenoj osobi – ona će ga riješiti na najlakši mogući način”. Pročitajte na koje načine možete raditi manje, a biti uspješni u onome što radite.

Morate pregovarati

Pregovaranje u poslu znači: pronaći zaposlenike kojima možete vjerovati i raspodijelite im zadatke. Ovo su inače dvije odlike svakog dobrog menadžera. Umijeće pregovaranja povećava vašu kontrolu u svim segmentima poslovanja, a vaše zaposlenike istovremeno drži – zaposlenima. Iako treba vremena kako biste savladali ovu vještinu, jednom kad shvatite kako sistem funkcionira, imat ćete više vremena za sebe i poslove koji su vama važni.

Automatizacja procesa

Najviše se gubi vremena na jednostavnim procesima koji se bezbrojno ponavljaju. Tehnologija je toliko napredovala da se sve jednostavne stvari danas mogu automatizirati. Definirajte procese koji se ponavljaju iz dana u dan i složite listu prioriteta. Uložite vrijeme u istraživanje: kako te poslove pojednostaviti ili automatizirati. Nude se jednostavna rješenja poput kreiranja standardnog obrasca za službene mailove ili evidenciju dnevnih aktivnosti, sastanaka i sl. Budite stvarno lijeni i ubijte dvije muhe jednim udarcem: automatizirajte zadatke i prepustite ih svojim kolegama/zaposlenicima pomoću umijeća pregovaranja.

Uživajte, neka posao bude igra

Pred vama je težak zadatak. Budite kreativni i pretvorite zadatak u zabavnu igru. Ukoliko okolnosti dozvoljavaju, pokušajte riješiti zadatak na potpuno drugačiji i inovativan način, koji do sada nije bio uobičajen u vašem radnom timu.

Pametno odugovlačite

Kada vam netko pokuša stvoriti pritisak da brže donesete odluku, napravite distancu. Uzmite vremena i razmislite. uvijek je dobro odvagnite pozitivne i negativne strane te uzmite u obzir sve alternative. Učinite ono što bi svaka poštena lijenčina učinila: recite da prijedlog “mora prespavati”. Strukturno odugovlačenje je pravac koji se temelji na ideji izbjegavanja izvršavanja teških zadataka pomoću metode fokusiranja na druge, lakše zadatke.

Ne dozvolite krizne situacije

Krizne situacije obično uključuje paniku, brzinu i pomahnitale akcije. Istovremeno, potiče koncentriranost, brzinu i motivaciju što vama, kao pravom ‘ljenivcu’ ne odgovara. Definirajte sebi novi cilj: kada dobijete zadatak, prenesite svojim kolegama i zaposlenicima. Zajednički postavite ciljeve, definirajte pravila i plan izrade. Osjećat ćete se puno bolje, ako znate da je posao završen na vrijeme. Prema pravili 80/20, 20% vašeg truda proizvede 80% vašeg uspjeha. Preostalih 80% većina ljudi potroši na beskorisne stvari. Otkrijte svojih ključnih 20%, kako biste postali učinkoviti uz minimalan trud.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno