Petak, 17 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Naočale su luksuz: LVMH kupuje još jedan poznati brend

Modni div LVMH pristao je kupiti proizvođača naočala Barton Perreira iz Los Angelesa za 80 milijuna dolara. Objavio je Wall Street Journal.

Tvrtke luksuzne robe okrenule su se naočalama, kozmetici i mirisima kao sredstvu za privlačenje nove skupine mlađih potrošača koji možda nemaju sredstava kupiti torbicu ili sat, ali bi mogli u budućnosti.

Poznata marka

Burton Perreira stekao je vjerne sljedbenike u SAD-u posljednjih godina, sa zvijezdama kao što su Sandra Bullock, Demi Lovato i Ryan Gosling. Marka, čiji se okviri proizvode u Japanu, ima trgovine u nekoliko američkih gradova, uključujući New York i Aspen.

Brend su 2007. osnovali Bill Burton i Patty Pereira, koji će ostati u tvrtki.

“Brend je dobro poznat i etabliran u SAD-u, ali vidimo veliku priliku da ga proširimo”, rekao je Alessandro Zanardo, koji vodi LVMH-ov odjel za naočale, Thelios.

Što je Thelios?

Thelios, koji je osnovao LVMH 2017., stvara i distribuira okvire za Dior, Fendi i Givenchy, između ostalih LVMH brendova. Udvostručio je prodaju u posljednje dvije godine, potaknut kupnjom licenci za više marki LVMH, kao i širenjem na nova tržišta.

Uz kupnju licenci za brendove LVMH, uključujući Celine, Stellu McCartney i Fendi, Thelios je također nastojao proširiti se akvizicijama. U rujnu je objavila da će kupiti francuski vrhunski brend sunčanih naočala Vuarnet za neobjavljenu sumu.

Očekuje se da će tržište naočala dosegnuti vrijednost od 246,47 milijardi dolara do 2030. godine, u odnosu na 161,61 milijardu dolara 2023. godine, prema istraživačkoj tvrtki Fortune Business Insights.

Izvor: bonitet

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno