Lansiranje novog brenda ženske sportske odjeće NikeSKIMS, koji je rezultat partnerstva između Nikea i brenda Skims u vlasništvu Kim Kardashian, odgođeno je, potvrdio je u srijedu glasnogovornik Nikea za Reuters.
Suradnja, najavljena još u veljači, dio je strategije novog izvršnog direktora Elliotta Hilla kojom nastoji preokrenuti poslovanje kompanije i proširiti ponudu proizvoda kako bi se učinkovitije natjecala s brendovima kao što su On (kojeg podržava Roger Federer) i Hoka iz Deckers grupacije.
Brend Skims, osnovan 2019. godine, ostvaruje snažan rast potražnje za premium odjećom za oblikovanje tijela, grudnjacima i ležernim komadima.
Uz veliko iščekivanje investitora i tržišta, obje strane su odlučile odgoditi lansiranje kako bi osigurale da finalni proizvod zadovolji visoka očekivanja:
„Radimo na tome da sve bude savršeno – lansiranje će se dogoditi kad proizvod bude spreman“, poručili su iz Nikea. Vijest o odgodi prvi je objavio Bloomberg News.
NikeSKIMS trebao je uključivati trening odjeću, obuću i dodatke za žene. Prva kolekcija trebala se pojaviti u odabranim američkim maloprodajama i na službenoj web stranici još ovog proljeća, dok je šire lansiranje bilo planirano za 2026. godinu.
Investitori i analitičari pozdravili su ovo partnerstvo, smatrajući ga ključnim potezom za jačanje Nikeove pozicije na tržištu ženske sportske odjeće, na kojem trenutno dominiraju Lululemon i Athleta (brend u vlasništvu Gap Inc.-a).