PayPal u ovoj godini izgubio 7 milijuna aktivnih korisnika

8
PayPal - ilustracija
PayPal - ilustracija

PayPal, jedan od prvih i najznačajnijih igrača u području digitalnog plaćanja. Peta je najprihvaćenija opcija plaćanja nakon svih glavnih kreditnih kartica, do sada je imao solidnu godinu. Devetomjesečni prihod od usluge internetskog plaćanja porastao je za 1,6 milijardi dolara u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni obujam plaćanja porastao je za 12 posto na godišnjoj razini. Ali broj korisnika PayPala je pao.

Prema podacima koje je predstavio AltIndex.com, PayPal je u devet mjeseci ove godine izgubio sedam milijuna aktivnih korisnika. To je najveći pad u povijesti platforme. Posljednjih 25 godina PayPal je koompanijama i potrošačima omogućio alternativni način upravljanja međunarodnim plaćanjima. Međutim, čini se da je popularnost platforme počela slabiti, piše Točka na i.

Prema Statisti i službenim podacima kompanije, PayPal je krajem 2019. imao oko 305 milijuna aktivnih korisnika. Nakon pandemije koronavirusa, koja je općenito potaknula porast digitalnih plaćanja, broj korisnika PayPala skočio je za 40 posto i dosegnuo 426 milijuna. Pozitivan trend nastavio se tijekom 2022. godine. Usluga je u četvrtom tromjesečju 2022. dosegnula rekordnu razinu od 435 milijuna korisnika. Ali stvari su se promijenile ove godine, kada je sve više ljudi počelo deaktivirati svoje PayPal račune.

Statistika pokazuje da je PayPal u prvom tromjesečju ove godine izgubio dva milijuna aktivnih korisnika, a njihov ukupni broj pao je na 432 milijuna. Negativan trend nastavio se između travnja i lipnja, s još dva milijuna ljudi koji su deaktivirali račune. U trećem kvartalu ove godine PayPal je izgubio tri milijuna korisnika, čime je ukupan devetomjesečni pad porastao na sedam milijuna. Što je još više zabrinjavajuće, ovo je najveći pad broja korisnika koji je PayPal ikada vidio.

Broj korisnika PayPal-a pada, ali obujam plaćanja raste

Unatoč gubitku sedam milijuna korisnika, PayPalov ukupni obujam plaćanja skočio je za 12 posto u odnosu na prethodnu godinu, što pokazuje da su oni koji su zadržali svoje račune uslugu koriste više nego prije. Statistike pokazuju da je devetomjesečni obujam plaćanja platforme dosegao 1,1 bilijun dolara, u odnosu na 999 milijardi dolara prijavljenih u istom razdoblju prije godinu dana.

U trećem tromjesečju, obujam plaćanja tvrtke skočio je za 15 posto na godišnjoj razini i dosegao rekordnu vrijednost od 387,7 milijardi dolara, dok je neto prihod porastao 8 posto u odnosu na prošlu godinu, na 7,4 milijarde dolara.

Ovi rezultati, bolji od očekivanih, u kombinaciji s blagim povećanjem projicirane zarade po dionici u fiskalnoj godini, uzrokovali su rast cijene dionice PayPala. Međutim, vrijednost njegovih dionica još uvijek je daleko ispod one od prije godinu dana. U studenom prošle godine tržišna kapitalizacija PayPala iznosila je 91,1 milijardu dolara, a sada iznosi 60,1 milijardu dolara.

Prema platformi AltIndex, PayPal dionice imaju AI ocjenu 49 od 100 uz preporuku “zadržati”. Također, prema podacima svodećih foruma za ulaganje, opći sentiment za ulaganje u PayPal je pozitivan. Tvrtka je u studenom imala ocjenu raspoloženja 72 od 100, što znači da je imala više pozitivnih rasprava na burzovnim forumima od većine drugih tvrtki u ovoj industriji.

Prijavite se na naš Newsletter