Subota, 27 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

11 savjeta za suradnju s medijima

Nadamo se da će vam ovih 11 savjeta biti korisni za organizaciju vašeg sljedećeg događaja.

Organizirajte događanja ujutro, do podneva

U to vrijeme nakladnici imaju najviše svojih kapaciteta na raspolaganju, novinarske ekipe još nisu izašle na teren, a vi ćete imati veće mogućnosti ako budu slobodni doći i pratiti vaše događaje!

Pišite najave događaja jednostavnim jezikom

Kada pišete jednostavnim jezikom, čitatelji će razumjeti sve što ste htjeli reći. Bez obzira na to koliko je vaša tema specijalizirana, specifična i profesionalna, izražavanje nje jednostavnim riječima omogućit će svakom od urednika/novinara da razumije što želite reći i koje su vaše ideje i ciljevi.

Promijenite ljude koji predstavljaju vašu organizaciju

Ljudski resursi mogu biti izazov za ispunjavanje ovog savjeta, ali pokušajte rotirati ljude koji predstavljaju vašu organizaciju u medijima. Osigurati da se uz predsjednika/ravnatelja u medijima pojavljuju i drugi zaposlenici, članovi ili volonteri, ovisno o temi. Pojava novih lica u medijima rasteretit će vas monotonije predstavljanja vaše organizacije i učiniti vas zanimljivijima kako medijima tako i gledateljima.

Pošaljite najave događaja što je prije moguće

Kako bi nakladnici mogli planirati svoje rasporede kapaciteta, važno je najaviti događaj čim imate informacije o vremenu i mjestu događaja. Uređivački tečajevi organiziraju se u jutarnjim satima, obično u 9:00 sati, a zatim se pravi konačan raspored kapaciteta i praćenja dnevnih događanja. Ukoliko do tog dana niste najavili svoj događaj, učinite to najkasnije do 9:00 sati na dan događaja!

Nikada ne organizirajte događaje srijedom ili četvrtkom

Srijeda i četvrtak su sredina tjedna i tada je najveća koncentracija vladinih događaja koje su javne televizije dužne pratiti. Sjednice Vlade i drugi politički događaji najviše zaokupljaju medijsku pozornost pa ćete teško moći pronaći medijski prostor za sebe. Početak ili kraj tjedna bili bi idealni za organizaciju događanja organizacija civilnog društva.

Organizirajte događaje i u drugim gradovima

Koliko god željeli organizirati svoj događaj bilo gdje, no morate biti svjesni da je takvih događaja ponekad previše. Javni emiteri su obavezni pratiti događaje iz drugih gradova, a njih često nema puno. Organiziranjem događaja u drugim gradovima stvorit ćete veću mogućnost da vaš događaj bude medijski popraćen. Javni emiteri imaju svoje dopisništvo i u drugim gradovima širom Bosne i Hercegovine

Budite uvijek dostupni medijima

Kako biste bolje promovirali svoju organizaciju, budite dobri prijatelji s urednicima/novinarima. Ako vas pozovu u bilo kojem trenutku, pokušajte biti dostupni i fleksibilni, jer će to zapamtiti i učiniti isto za vas kada ih najviše trebate.

Slobodno iskoristite osobna poznanstva da doprete do svog medijskog prostora

Zbog užurbanosti i nepredvidivosti posla na televiziji, urednici/novinari ponekad, koliko god se trudili, ne uspiju otvoriti svoje službene mailove na vrijeme. Zbog toga vaša najava događaja vrlo lako može završiti u neotvorenoj pošti. Ne ustručavajte se koristiti privatne telefonske brojeve i osobne kontakte, ako ih imate, s ljudima koji su zaposlenici javnih emitera, kako biste sebi osigurali medijski prostor.

Koristite se novinarskim pravilom TKO?, ŠTO?, KADA?, GDJE?, ZAŠTO?, KAKO?

Prilikom pisanja priopćenja pokušajte u nekoliko rečenica odgovoriti na pitanja TKO?, ŠTO?, KADA?, GDJE?, ZAŠTO?, KAKO?. To su osnovni principi i postulati medijskog obraćanja. Jasnim odgovorom na ova pitanja novinarima ćete dati osnovne informacije na temelju kojih će kreirati viziju vašeg događaja.

Ne šaljite “list” ili preduge poruke

Detaljna objašnjenja i dugi tekstovi prilikom predstavljanja vašeg događaja ne privlače dovoljno pažnje urednika. Takvi tekstovi oduzimaju vrijeme, stvaraju pomutnju i često bivaju odbijeni. Jasno, sažeto i u svega nekoliko rečenica iznesite događaj za koji želite da bude medijski popraćen.

Pozovite novinare i urednike na svoje treninge

Koliko god su urednici i novinari dobri istraživači i pokušavaju na što bolji način pronaći sve potrebne informacije o području i temi kojom se vaša organizacija bavi, ipak su im potrebna nova znanja.

Nemojte se ustručavati poslati im pozivnice na treninge koje organizirate kako bi naučili i upoznali nešto više o vašoj organizaciji.

Ne oklijevajte, najavite događaj na vrijeme, jednostavnim tekstom i jasnim informacijama.

Gradite partnerstvo s medijima!
Izvor: akta

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno