Subota, 14 prosinca, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

6 osnovnih marketinških lekcija koje će vas učiniti uspješnim

U nastavku je šest marketinških i prodajnih lekcija o kojima piše Forbes a omogućuju poboljšanje načina na koji vodite svoje timove i komunicirate sa svojom publikom:

1. Content marketing je kultura.

Content marketing nije ograničen na jednu kampanju ili jednu taktiku ili čak jedan odjel. Content (sadržaj) je inicijativa cijele kompanije koja počinje na vrhu. U svom govoru “Od frustracije do uspjeha s content marketingom”, Mike Huber pokazao je neke od svojih najvećih frustracija trendovima i praksama content marketinga među izvršnim timovima i lekcijama koje treba izvući za dobar content marketing.

Huber je utvrdio da mnogi timovi ne rade dovoljno sa svojim sadržajem da bi bili vodeći. Kako bi se borili protiv toga, članovi izvršnog tima koji se žele etablirati kao vođe trebali bi stvarati (ili barem igrati veliku ulogu u proizvodnji) većine vlastitog sadržaja, pojačavati ga na različitim platformama i optimizirati nakon objave. Na vođama tima je da postave ton i osiguraju da svi mogu koristiti sadržaj kako bi se postigli ciljeva kompanije.

2. Trebali biste znati tko je u prostoriji.

Vjerojatno svatko tko je bio na prodajnom pozivu ili na sastanku zna – vaša isporuka je sve. Zvijezde bi se mogle poravnati, a vi biste mogli imati savršenu prednost i savršeno rješenje, ali ako je prezentacija vašeg prijedloga bezveze, onda ćete teško dobiti klijenta. U svom govoru “Pitch Perfect”, Stephanie Scotti je ocrtala korake za usavršavanje pobjedničke prezentacije.

Prilagođavanje vašeg cilja je ključno, ali napravite korak dalje stavljajući se u kožu svojih potencijalnih klijenata. Zapitajte se tko je u prostoriji, zašto su u prostoriji i što im trebate reći a što pokazuje da ih stvarno razumijete i da vam je stalo.

Usredotočite se na njih, a ne na sebe, tražeći njihovo sudjelovanje putem pitanja poput “Možete li mi dati primjer kada…?” ili “Kako je kad…?” Usredotočenost na njihovu jedinstvenu perspektivu pokazat će vašu pozornost na njihove potrebe i držati vas na pravom putu.

3. Navedite stvarnu vrijednost.

Ne znače svi marketinški pokazatelji ono što mislite da rade. U “Radije bih da mi se zahvale nego da me rangiraju”, SEO strateg Wil Reynolds ispričao je priču o tome kako je visoko rangiran za sve svoje ciljane ključne riječi – poput “SEO kompanija” i “SEO konzultant” – ali ti visoki rangovi nisu nužno učinili mnogo u obliku novih poslovnih prilika.

Rekao je da mu je posao narastao kada se počeo više usredotočivati na ono što su njegovi klijenti tražili: vrijedan sadržaj. To ne znači da je težnja ka poboljšanju na ljestvici gubljenje vremena. To da vaš sadržaj vidi vaša publika očito je od pomoći, i vama i članovima vaše publike, ali sve počinje od vrijednosti koju pružate.

4. Riješite problem.

Kako svoje ideje učiniti neodoljivim za klijente, partnere, potencijalne klijente i investitore? Prema voditeljici TEDx Talk Tamsen Webster, jedan od načina je da ishod svoje ideje učinite neodoljivim za vašu metu. Zapitajte se: s kojim se to problemima susreću članovi vaše publike? Kako će vaša ideja riješiti te probleme?

Upotrijebite svaki dio svog argumenta kako biste kreirali mapu za svoju publiku: problem, ideja koja se bavi problemom i promjena koja će se dogoditi kao rezultat vaše ideje, pružajući tako rješenje. Webster je predložio uklanjanje razumnih prepreka, čime se problem čini nemogućim zanemariti, te uspostavljanje cilja za vašu metu koji nije neizbježan, ali je moguć i unutar njegovog dosega.

5. Kreiranje karijere uvelike je poput reality televizije.

Iza kulisa posao može postati neuredan – neki bi mogli reći čak i neuredan kao set epizode “Project Runway“. U “Kreativnim lekcijama s prve linije reality televizije” modna dizajnerica Amanda Valentine iskreno je ispričala svoje uspjehe, neuspjehe i naučene lekcije otkad je svoju karijeru počela graditi na snimanju reality showa.

U poslovanju smo uporno suočeni s izazovom da stvorimo karijeru jednakih dijelova dosljednosti (u viziji) i prilagodljivosti (u prilikama). Ključ je postići ravnotežu oboje, bez obzira na vašu nišu.

6. Maknite se s puta.

Možda je jedna od najtežih lekcija u liderstvu učenje kada ne treba mikroupravljati. U“Getting of the Way” Spike Jones podijelio je svoje savjete i trikove za snalaženje u svakodnevnom vođenju i upravljanju. Postavljajući visoka očekivanja za svoje zaposlenike, a zatim im dajući prostor, mogli biste biti iznenađeni rezultatima koje ćete postići.

Gotovo svaki put kada možete okupiti sve vrste kreativnih i strateških umova kako biste podijelili savjete, trendove i taktike, bit će dobro iskustvo učenja za sve uključene.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno