Starbucks sa sjedištem u Seattleu ima 130 trgovina u Rusiji, kojima upravlja vlasnik licence Alshaya Group, sa skoro 2.000 zaposlenih u zemlji.
Odluka Starbucksa da prekine poslovanje u Rusiji razlikuje se od pristupa koji su zauzele neke druge strane kompanije.
McDonald’s je prošloga tjedna priopćio da prodaje svoje restorane u Rusiji lokalnom vlasniku licence Aleksandru Govoru kako bi se rebrendirali pod novim imenom, ali će zadržati svoje robne marke, dok francuski Renault prodaje većinski udio u najvećem ruskom proizvođaču automobila s opcijom otkupa ulog.
Niz drugih zapadnih kompanija, uključujući Imperial Brands i Shell, prekidaju veze sa ruskim tržištem pristaju da prodaju svoju imovinu u zemlji ili da je predaju lokalnim menadžerima.
U ožujku, Starbucks je zatvorio svoje prodavaonice i obustavio sve poslovne aktivnosti u Rusiji, uključujući isporuku svojih proizvoda u zemlju, nakon invazije Moskve na Ukrajinu.
Kompanija, koja je otvorila svoju prvu poslovnicu u Rusiji 2007. godine, rekla je da će nastaviti podržavati svoje zaposlene u toj zemlji, uključujući isplatu za šest mjeseci.
Izvor:seebiz.eu