Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Zašto su crocsice sve popularnije?

Sugovornik poznatog novinara CNN-a Richarda Questa bio je Andrew Rees, izvršni direktor tvrtke Crocs koja proizvodi poznate “crocsice”.

Tema je bila nevjerojatan uspjeh ovog brenda.

Brend kojem su se nekoć rugali postao je vrlo popularan posljednjih godina. Za neke potrošače željne udobnosti, to je bila idealna “pandemijska” obuća.

Tako je ova tvrtka zabilježila svoju najbolju prodajnu godinu 2020., kada su dogovorili suradnju sa slavnim osobama i brendovima, kojima generacija Z i milenijalci ne mogu odoljeti.

“Crocsice za danas'”

No tvrtka bilježi uspjehe i nakon pandemije. Quest je pitao direktora tvrtke, kako?
“Mi smo profitirali od pandemije i od toga što su ljudi bili kod kuće. Ali nastavili smo i nakon pandemije. Vidimo veliki rast našeg brenda,” kaže Rees i nastavlja: “Slijedimo dugi niz trendova koji dominiraju našim tržištem, a to su opuštenost, udobnost, lakoća obuvanja i izuvanja i vrijednost. Potrošač više neće kupovati preskupu, neudobnu, modno orijentiranu i kožnu obuću za koju se očekuje da će dugo trajati. Fokusirali smo se na udobnu i obuću “za danas“.

Nismo više mali

Na izjavu novinara CNN-a odgovara da će se jednog dana morati fokusirati na obuću “za sutra”.

„Naravno, zato stalno uvodimo inovacije. Novi stilovi, nove boje, novi printevi, nove suradnje. Samo ove godine imat ćemo preko 60 takvih ugovora/suradnji s različitim tvrtkama, slavnim osobama, glazbenicima, brendovima, kako bismo došli do različite publike. Zato je brzina inovacija vrlo važna“, rekao je direktor Crocsa i objasnio zašto.

“Tvrtka Crocs će ove godine imati preko tri milijarde dolara prihoda. U rangu smo sa svim velikim svjetskim brendovima obuće. A to vam daje priliku za inovacije, stvaranje, isprobavanje. Ako si mali proizvođač i pogriješiš, jednostavno te zbrišu. Nismo više mali pa ponekad znamo pogriješiti”, zaključuje Rees.

Izvor: bonitet

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno