Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Panasonic zbog loše potražnje za EV stavlja na čekanje izgradnju nove tvornice

Panasonicovo poslovanje s baterijama mora se usredotočiti na povećanje produktivnosti, rekao je za Reuters izvršni direktor Grupe Yuki Kusumi. Signalizirao je tako da bi Teslin dobavljač mogao odgoditi izgradnju treće tvornice baterija u Sjevernoj Americi dok se potražnja za električnim vozilima hladi.

Jedinica za baterije, Panasonic Energy, ranije je rekla da namjerava odlučiti o izgradnji tvornice do kraja ožujka. Ali izvršni direktor Panasonic Holdingsa Yuki Kusumi rekao je u intervjuu da će odluka biti donesena tek “kada za to dođe pravi trenutak”.

Stalno govorim ljudima da moramo razmisliti o temeljitom povećanju produktivnosti prije postavljanja treće lokacije.

Yuki Kusumi izvršni direktor Panasonic Holdingsa

Komentari dolaze usred znakova smanjenja potražnje za električnim vozilima u Sjedinjenim Državama. Smanjena potražnja potaknula je neke proizvođače automobila, uključujući General Motors i Ford, da smanje proizvodne planove.

Panasonic Energy ima tvornicu u Nevadi i krenuli su u izgradnju druge u Kansasu. U prosincu je rečeno da Oklahoma – gdje su prethodno istraživali izgradnju tvornice – više nije kandidat.

Panasonic očekuje da će tvornica u Kansasu povećati svoj godišnji kapacitet auto baterija na 80 gigavat sati ili GWh godišnje. Cilj mu je do početka 2031. doseći 200 GWh.

Bolje je imati manje proizvodnih mjesta

Kusumi je rekao da je njegova glavna uputa energetskoj jedinici bila da daju prednost povećanju obujma proizvodnje iz svoje postojeće investicije u odnosu na odluku o lokaciji treće tvornice. S obzirom na potrebe za ljudskim resursima nove tvornice, Kusumi je rekao da je općenito bolje imati manje proizvodnih mjesta.

Dodao je da postoji prostor za povećanje proizvodnih kapaciteta poboljšanjem procesa kao što je održavanje strojeva. Te da se vremenski zastoji zbog promjenjivih okolnosti događaju u svakom poslu.

Dok potražnja za električnim vozilima raste u cijelom svijetu, zahladila je na ključnim tržištima kao što su Sjedinjene Američke Države i Europa. I nije tako isplativa kao što se u industriji očekivalo.

Više kamatne stope gurnule su mnoga električna vozila izvan dosega potrošača sa srednjim prihodima. Potrošači također čekaju jeftinije modele koji su sada u razvoju.

Kusumi je rekao da je Panasonic želio da energetska jedinica poboljša svoju proizvodnju kako bi generirala profit bez oslanjanja na američki Zakon o smanjenju inflacije. Navedeni je zakon potaknuo val ulaganja u nove tamošnje tvornice baterija za električna vozila.

IRA i drugi zakoni SAD-a daju poticaje usmjerene na poticanje domaće proizvodnje električnih vozila, baterija i sirovina.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno