SirDavis, whisky inspiriran japanskim stilom koji je osmislila je u suradnji s kompanijom Moët Hennessy.
Beyoncé je obznanila lansiranje novog viskija SirDavis putem promotivnog posta na Instagramu. Pozirala je s čašom viskija u ruci, uz naslov “DAVIS U MOJIM KOSTIMA” i poveznicu na službenu web stranicu pića.
Ovaj potez prati sve veći interes potrošača za luksuzna alkoholna pića, a Beyoncé se pridružila slavnim osobama poput Marka Wahlberga i Georgea Clooneyja, koji koriste svoj utjecaj za promicanje premium brendova.
Kako LVMH-ov sektor vina i alkoholnih pića nastavlja s ekspanzijom na američkom tržištu viskija, SirDavis odaje počast obiteljskoj povijesti Beyoncé. Viski nosi ime Davisa Hoguea, njezinog pradjeda, koji je tijekom prohibicije na jugu SAD-a skrivao boce viskija, kako je navedeno u službenom priopćenju.
“Kad sam saznala da je moj pradjed bio proizvođač viskija, činilo se kao da je moja strast prema ovom piću unaprijed određena,” izjavila je Beyoncé. “SirDavis je moj način da ga počastim, povezujući nas kroz novo nasljeđe.”
Proizvodnja viskija smještena je u Houstonu, rodnom gradu Beyoncé, a piće se proizvodi i puni u Teksasu. SirDavis je prvi brend alkoholnih pića koju je Moët Hennessy razvio isključivo u SAD-u.
Viski je napravljen od 51% raži i 49% ječmenog slada. Sazrijeva u šeri bačvama, što destilator opisuje kao kombinaciju “hrabre sofisticiranosti”.
Elegantan dizajn boce s motivom brončanog konja referenca je na najnovije albume Beyoncé.
SirDavis će se naći na tržištu u rujnu po cijeni od 89 dolara po boci, saznaje Seebiz.