Dobit nakon oporezivanja za prvu polovicu financijske godine Ryanaira iznosila je 1,79 milijardi eura (1,95 milijardi dolara), malo manje od 1,8 milijardi eura prognozirane dobiti u anketi analitičara kompanije.
Niskobudžetni zračni prijevoznik Ryanair priopćio je u ponedjeljak da su prosječne cijene karata pale za 10% u šest mjeseci zaključno s rujnom. To je dovelo do pada dobiti u prvom polugodištu za 18% na godišnjoj razini. Ipak, rezervacije u tekućem kvartalu izgledaju snažne.
Dobit nakon oporezivanja za prvu polovicu financijske godine Ryanaira iznosila je 1,79 milijardi eura (1,95 milijardi dolara), malo manje od 1,8 milijardi eura prognozirane dobiti u anketi analitičara kompanije.
No, irski zračni prijevoznik, najveći europski niskotarifni prijevoznik, rekao je da će prosječne cijene karata u tekućem kvartalu biti samo “skromno niže” nego u istom razdoblju prošle godine.
Glavni financijski direktor Neil Sorahan rekao je za Reuters da će pad cijena karata u tekućem kvartalu koje završava u prosincu vjerojatno biti ispod 5%. “Čini se da su stvari jake” u kvartalu, rekao je.
Ovisnost o Boeingu
Ryanair je rekao da će smanjiti svoj cilj rasta broja putnika za sljedeću financijsku godinu, koja završava 31. ožujka 2026.. Broj će smanjiti na 210 milijuna putnika s 215 milijuna kako bi se odrazila kašnjenja isporuka od strane Boeinga, piše Svijet.
To se temelji na pretpostavci da Boeing isporučuje 15 od 30 zrakoplova 737 MAX koji su trebali stići do sljedećeg ljeta, ali “postoji veliki rizik oko tog broja” zbog štrajka na Boeingu, rekao je Sorahan.
Dionice Boeinga ojačale su u petak 3,5% zbog oklada da će radnici tvornice proizvođača aviona na zapadnoj obali SAD-a odobriti novu ponudu plaća i prekinuti sedmotjedni štrajk koji je zaustavio proizvodnju mlažnjaka i narušio financije tvrtke.
Ryanair je u ponedjeljak odbio dati prognozu svoje dobiti za tekuću godinu. Ali je Sorahan rekao da se može pretpostaviti da će dobit biti niža u odnosu na prošlu godinu.
Također je odbio dati prognozu dobiti za iduću godinu. Ali je rekao da se nada da će ograničeni kapacitet tržišta i niže kamatne stopeKamate su trošak, odnosno cijena koju plaćate za pozajmlji... dovesti do boljeg okruženja za cijene ulaznica.