Četvrtak, 14 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

7 savjeta za lidere: Kako se povezati s milenijalcima i generacijom Z?

Svaka nova generacija dolazi u radnu snagu s drugačijim pogledima koji su pod utjecajem njihovog jedinstvenog iskustva i kulture. Baby boomerima najviše je stalo do sigurnosti posla, dok je milenijalcima i generaciji Z-a najviše stalo do ravnoteže između poslovnog i privatnog života i stvaranja pozitivne promjene u svijetu.

Današnja radna snaga je mješavina Baby Boom-a (15 posto), Gen-X-a (31 posto), Millennials-a (36 posto) i Gen-Z-a (18 posto). Kako se Baby Boomeri povlače i ostavljaju radnu snagu iza sebe, Millennials i Gen-Z-ovi sve će više popunjavati prazninu. Njihov novi pogled na tehnologiju i kulturu rada definirat će kako ćemo raditi u godinama koje dolaze.

Mladi ljudi, kao digitalni domorodci i oni koji traže svrhu, trebaju poseban jezik za komunikaciju. Ako ste vođa, evo sedam snažnih strategija koje će vam pomoći u komunikaciji s milenijalcima i generacijama Z u vašoj organizaciji.

1. Budite otvoreni za fleksibilne stilove rada

Milenijalci i Gen-Z-ovi obično su savjesni u poslu i životu i nepravilno imaju raspored. Budite otvoreni za različite stilove komunikacije i dajte im prostora da rade na svoj način.

2. Pobudite strast i svrhu

Više nego itko drugi, mlađi zaposlenici traže svrhu u svom radu, stoga je svakako osigurajte. Stvorite uvjerljivu misiju i viziju i dodijelite zadatke koji su usko povezani s vašom misijom i vizijom kako bi se osjećali uključenima i nadahnutima.

3. Budite kratki i izravni

Milenijalci i Gen-Z cijene brzinu. Budite izravni i jasni i pišite svoje poruke kratkim i jasno. Nemojte trošiti riječi niti ispunjavati svoju komunikaciju glupostima.

4. Pokažite konkretna očekivanja

Iako je sažetost ključna, u komunikaciji svakako recite konkretna očekivanja. Kako biste spriječili bilo kakve nesporazume, opišite projekt, ciljeve i rezultate vrlo jasnim i razumljivim izrazima.

5. Prihvatite digitalu

Milenijalci i Gen-Z-ovi navikli su koristiti tehnologiju – odrasli su s njom. Radite putem digitalnih platformi kao što su timski portali, slanje poruka i videokonferencije.

6. Omogućite putove za napredovanje u karijeri

Mlađi zaposlenici su ambiciozni i žele napredovati. Dajte im redovite povratne informacije, metriku učinka i prilike za razvoj karijere u vašoj organizaciji.

7. Uključite i društvenu odgovornost

Mnogi Millennials i Gen-Z-ovi su društveno svjesni i uključeni u korporativnu odgovornost. Budite sigurni da vaša organizacija preuzima društvene obveze te da svaki zaposlenik ima priliku sudjelovati u njima.

***

Primjena ovih taktika pomoći će vam da izgradite dugotrajne veze sa svojim zaposlenicima generacije milenijalaca i Z, te da stvorite pozitivnu radnu kulturu i potaknete rast vašeg poslovanja.


Izvor: Inc.; prijevod i prilagodba: financa.ba
Prilikom preuzimanja obvezno navesti izravni link na članak.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno