Švedski trgovac odjećom H&M izvijestio je o skromnom rastu prihoda u zimskom tromjesečju. Istaknuvši popuste i ulaganja u nove modne linije i nepovoljne valutne tečajeve.
U razdoblju od prosinca do veljače, prvom tromjesečju fiskalne 2025. godine, neto prihod H&M-a porastao je za tri posto, na 55.3 milijarde švedskih kruna (5.11 milijardi eura). Iskazan u lokalnoj valuti uvećan je za dva posto.
Neto dobit iznosila je 579 milijuna kruna i bila je otprilike upola manja nego u istom razdoblju fiskalne 2024. godine.
Što kaže uprava?
Profitabilnost H&M-a narušili su “negativni vanjski čimbenici”, popusti i ulaganja u nove modne linije, objašnjava uprava. H&M je povećao potrošnju na marketing kako bi uspješnije konkurirao Zari i Sheinu, ali investicija se sporo vraća, uz anemičan rast prodaje i slabiju profitabilnost.
Uteg rezultatima bila je i jača kruna, dodaje uprava.
U ožujku je prihod iskazan u lokalnoj valuti porastao za jedan posto, četiri puta slabije nego u istom prošlogodišnjem mjesecu. Među “vanjskim rizicima” za poslovanje uprava je izdvojila vremenske prilike, geopolitičke događaje, strane valute i carine.