Srijeda, 24 travnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Hoće li se na LinkedInu uskoro pojaviti – igre?

LinkedIn je poslovna mreža s više od milijardu korisnika koji putem nje razmjenjuju svoja iskustva, objavljuju poslovne uspjehe, traže i pronalaze nove poslodavce, projekte i slično. Ono s čim nikako ne bismo povezali LinkedIn jesu igre. Ipak, izgleda da u toj kompaniji razmišljaju drugačije.

Kako prenose tehnološki mediji, na ovoj društvenoj mreži mogle bi se pojaviti i igre. Naravno, ne treba očekivati naslove poput Call of Dutyja, sportskih igara ili Grand Theft Auto, već bi se na LinkedInu trebale pojaviti zabavne igre poput zagonetki i sličnih formata. Neke od prvih igara koje LinkedIn razvija su “Queens”, “Inference” i “Crossclimb”. To su potvrdili i iz samog LinkedIna, no nisu komentirali je li i koliko Microsoft, koji je vlasnik te platforme, uključen u njihov razvoj. Još uvojek nema ni informacija kada bi nam takve igre mogle biti dostupne.

Doza zabave

Iz LinkedIna kažu kako iskustvu korištenja te poslovne društvene mreže žele dodati dozu zabave. Vjeruju kako bi takve igre mogle produbiti odnose i predstavljati priliku za razgovore. Jedna od ideja jest da bi se bodovi u takvim igrama mogli čak i prikazivati za svaku kompaniju. Odnosno, zaposlenici bi se mogli natjecati unutar samih kompanija. No, čini se kako taj sustav nadmetanja još nije u potpunosti razrađen.

Dok su igre općenito među najpopularnijim aplikacijama za telefone i osobna računala, igre bazirane na zagonetkama posebno su popularne među mobilnim korisnicima. Koriste ih čak i platforme koje nemaju veze s videoigrama kako bi povećale svoj promet, prenosi Zimo.

Jedan od primjera za to jest i New York Times koji je prije dvije godine preuzeo iznimno popularnu igru Wordle koja i dalje ima milijune korisnika. Sada je dio veće platforme s online zagonetkama i igrama koje je razvila ova tvrtka.

Tijekom godina LinkedIn je predstavio više različitih opcija s ciljem povećanja broja korisnika i vremena koje provode na toj platformi. Između ostalog, fokusirali su se na online obrazovanje, profesionalni razvoj, stavili su veliki naglasak na influencere itd. Jednostavne igre samo su još jedan od tih načina koji bi im, nadaju se u kompaniji, mogao pomoći u povećanju angažmana korisnika, odnosno vremena koje će provesti uz LinkedIn, bilo da čitaju objave kolega, traže posao ili – igraju igre.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno