Subota, 27 srpnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

LEGO: prodaja porasla; globalno tržište igračaka zabilježilo pad

Danski proizvođač LEGO igračaka izvijestio je da je u 2023. godini blago povećao prihod. Naveli su kako su kupci “suzdržani” u uvjetima visokih troškova života. Ukupni prihod porastao je za 2%, na 65,9 milijardi danskih kruna (8,84 milijarde eura), objavila je danska tvrtka.

Prodaja je porasla za 4% zahvaljujući snažnom rastu u SAD-u i srednjoj i istočnoj Europi, ističe uprava. Napomenuli su da je globalno tržište igračaka istodobno palo za 7%.

Operativna dobit smanjila se za 5%, na 17,1 milijardu kruna.

Izvršni direktor Niels Christiansen otpornost LEGOa pripisuje prepoznatljivom brendu i “primjerenim” cijenama. Napominje da su potrošači prošle godine bili “malo suzdržani”. Kupovali su manje ili jeftinije Lego setove.

Unatoč slabim prognozama za sektor u cjelini, uprava očekuje jednoznamenkastu stopu rasta i u ovoj godini rekao je Christiansen.

“Očekuje se da situacija na tržištu ni u ovoj godini neće biti jednostavna”, rekao je direktor danske tvrtke u intervjuu za Reuters, ali pad će po njegovim riječima vjerojatno biti blaži nego u 2023.

Kompanija je u protekle tri do četiri godine uložila puno novca u proširenje proizvodnih kapaciteta i u nove trgovine. Lani su ih otvorili 147 i sada ih širom svijeta imaju više od tisuću.

Više od polovine novih trgovina otvoreno je u Kini, gdje je njihova brojka sada premašila 500. No, prodaja je u Kini u prošloj godini pala, i to zbog “makroekonomskih” čimbenika, objašnjava Christiansen.

Lego će nastaviti ulagati i otvarati nove trgovine širom Kine kako bi proširio brend, dodao je.

Najpopularniji proizvodi uključivali su poznate teme poput Star Warsa, Cityja i Technica, ali Lego ulaže i u igračke koje spajaju fizičke kockice s online svijetom. Udružili su se tako s proizvođačem videoigrice Fortnite Epic Gamesom koji je lansirao svoju verziju s Lego brendom.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno