Četvrtak, 9 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Louis Vuitton: nova nogometna kampanja

Lionel Messi i Cristiano Ronaldo vječni rivali na nogometnom terenu, našli su se jedan nasuprot drugoga u novoj Louis Vuitton reklami. Suparnici u modernom nogometu u ovoj se reklami obračunavaju u partiji šaha.

Najnoviju kampanju francuske luksuzne kuće, pod sloganom “Pobjeda je stanje uma”, fotografirala je Annie Leibovitz, a lansirana je uoči nedjeljnog otvaranja FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva 2022. u Kataru. Messi i Ronaldo prikazani su kako pomno zure u šahovske figure postavljene na Louis Vuitton Damier torbu.

Ova Vuittonova kampanja slijedi  onu iz 2010. pod nazivom “Core Values”. Ta je kampanja lansirana uoči Svjetskog prvenstva koje se te godine igralo u Južnoj Africi.  Tri tada najveće figure u svijetu nogometa prikazane se kako igraju stolni nogomet. Bili su to Argentinac Diego Maradona, francuska zvijezda Zinedine Zidane i veliki Brazilac Pelé.

Louis Vuitton kampanja Core Values 2010
Louis Vuitton kampanja Core Values 2010

Messi vs. Ronaldo

Unatoč individualnim ostvarenjima, nijedan od dva aktera nove LV reklame nije osvojio Svjetsko prvenstvo. Kapitalizirajući argentinsku pobjedu na Copa América prošle godine, Messi (35) će pokušati odvesti svoju zemlju do pobjede prvi put od 1986. U međuvremenu, Ronaldo (37) se nada da će pomoći svoj Portugal dovesti do prve pobjede na Svjetskom prvenstvu.

Louis Vuitton ima povijest izrade torbi za trofeje za razne sportove uključujući tenis, košarku, ragbi i Formulu 1. Od 2010. imaju partnerstvo s FIFA-om, međunarodnom krovnom nogometnom organizacijom. Osim dizajna torbe za trofej Svjetskog prvenstva, lansirali su capsule kolekciju kožne galanterije na temu nogometa.

Trofej Svjetskog prvenstva prenosi se u specijaliziranoj Louis Vuitton torbi
Trofej Svjetskog prvenstva prenosi se u specijaliziranoj Louis Vuitton torbi

Ovogodišnje Svjetsko prvenstvo praćeno je kontroverzama oko optužbi za korupciju u FIFA-i i pitanja o stanju ljudskih prava u zemlji domaćinu Kataru. To je natjeralo mnoge brandove da se, tijekom natjecanja, drže po strani.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno