Ponedjeljak, 20 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Sadašnji i budući trendovi: YouTube testira ‘Jump Ahead’

Trenutno je dostupna samo manjem broju korisnika, ali YouTube bi je mogao proširiti na sve korisnike u budućnosti.

Umjetna inteligencija se sve više integrira u različite proizvode i usluge koje koristimo, često bez naše svjesnosti. Kompanije kontinuirano razvijaju i testiraju različite opcije, odbacujući neuspjele ideje i fokusirajući se na one koje su korisne i zanimljive.

YouTube, jedna od kompanija poznata po čestim eksperimentima s inovacijama, nedavno je započela testiranje nove opcije koja koristi umjetnu inteligenciju i analizu podataka o gledanju videozapisa.

Nazvana “jump ahead”, ova nova opcija YouTubea nedavno je proširena na veći broj korisnika u SAD-u, ali samo na pretplatnike YouTube Premiuma. Klikom na “jump ahead”, video se automatski prebacuje na dijelove koje umjetna inteligencija prepoznaje kao najzanimljivije. Preskače manje bitan sadržaj, prenosi Zimo. S obzirom na visoku potražnju za video sadržajem, ova opcija bi mogla postati vrlo popularna ako bude dostupna svima, omogućavajući brzi pregled najzanimljivijih dijelova dužih videa.

Na YouTubeu, korisnici mogu brzo prebacivati dijelove videa unaprijed za deset sekundi dvostrukim dodirivanjem prsta na desnu stranu ekrana. Korisnicima s pristupom novoj opciji, nakon brzog dvostrukog dodira, pojavit će se virtualna tipka nazvana “jump ahead”. Jednostavnim dodirivanjem te tipke, korisnici mogu preskočiti manje važne dijelove videa prema preporuci umjetne inteligencije. Te će automatski preći na zanimljiviji sadržaj. Ako korisnik ne dodirne tu tipku, ona će nestati nakon nekoliko sekundi.

YouTube planira okončati ovaj eksperiment do lipnja. Ali postoji mogućnost da ga produže ili da nakon toga opciju prošire na veći broj korisnika. “Jump ahead” opcija trenutno ima određena ograničenja – dostupna je samo pretplatnicima YouTubea u SAD-u koji pristupaju servisu putem Android aplikacije. I nije ju moguće aktivirati na svim videozapisima. Prema informacijama s Android Authorityja, čini se da je dostupna samo na videozapisima s visokim brojem pregleda, gdje je umjetna inteligencija bila adekvatno trenirana.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno