Subota, 18 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Spotify povećao cijene pretplate, vrijednost dionica pada

Spotify je najavio povećanje cijene svoje Premium pretplate za čak 1,81 eur. To za neke korisnike znači povećanje od 20%.

Od pokretanja Spotifyja tržišni se krajolik nastavio razvijati i promjene će im pomoći da nastave isporučivati vrijednost obožavateljima i umjetnicima, naveli su u objavi na blogu.

Dionice Spotifyja pale su više od 4% u ponedjeljak piše CNBC.

Spotify povećava cijene u nekoliko zemalja. Rekli su da će postojeći pretplatnici biti obaviješteni o promjenama cijena putem e-maila i dat će im se “razdoblje odgode od mjesec dana” prije nego što nove cijene stupe na snagu.

Za korisnike iz Bosne i Hercegovine cijena inidividualnog premium paketa od 4,99 eura mjesečno biti će povećana na 5,49 eura mjesečno. Cijena Spotify Premium Duo paketa iznosit će 7,49 eura umjesto dosadašnjih 6,49 eura. A Family Paket umjesto dosadašnjih 7,99 eura iznosit će 8,99 eura. Glazbeni streaming servis i dalje će korisnicima nuditi mogućnost besplatnog korištenja, ali uz reklame.

Kako nastavljamo razvijati našu platformu, ažuriramo naše Premium cijene kako bismo i u promjenjivim tržišnim uvjetima mogli nastaviti s inovacijama.

Spotify na svojoj web stranici

Vrijednost dionica pada

U utorak su dionice Spotifyja pale 6% u pretprodajnom trgovanju. Dogodilo se to nakon što je tvrtka objavila rezultate za drugo tromjesečje koji nisu bili u skladu s procjenama analitičara.

  • Gubitak po dionici: Gubitak od 1,55 eura, nije usporediv s procjenama
  • Prihod: 3,18 milijardi eura u odnosu na 3,21 milijardu eura koliko su očekivali analitičari

Prihodi su porasli 11% u odnosu na prethodnu godinu s 2,86 milijardi eura. Spotify je objavio gubitak po dionici od 85 eurocenti u svom izvješću za drugo tromjesečje 2022. Rekli su kako očekuju da će izvijestiti o ukupnom prihodu od 3,3 milijarde eura za svoje treće tromjesečje, što je pad od 3,4 milijarde eura koliko analitičari očekuju prema StreetAccountu.

Tvrtka za streaming glazbe izvijestila je o 551 milijun mjesečno aktivnih korisnika u kvartalu. To je 27% više u odnosu na prethodnu godinu. To je dodatnih 36 milijuna neto mjesečno aktivnih korisnika tijekom tromjesečja. Spotify je također izvijestio o 220 milijuna premium korisnika, što je 17% više nego prije godinu dana.

U svom izvješću za prvo tromjesečje, tvrtka je rekla da očekuje približno 15 milijuna novih mjesečno aktivnih korisnika u drugom tromjesečju. Time će ukupni broj porasti na 530 milijuna.

Spotify je objavio neto gubitak od 302 milijuna eura. Što je povećanje u odnosu na gubitak od 125 milijuna eura u istom kvartalu prošle godine.

Spotify nastavlja ulagati u oglašavanje, a prihod od oglasa porastao je za 12% u odnosu na prethodnu godinu, piše CNBC. Tvrtka je rekla da se rast prihoda od podcast oglašavanja ponovno ubrzao na više od 30% u odnosu na prethodnu godinu.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno