FIFA uoči Svjetskog prvenstva pokreće NFTKratica NFT sastoji se od tri riječi: “non-fungible token... platformu na Algorand blockchainuTermin blockchain jednostavno se može prevesti na hrvatski .... Platforma će izaći tijekom rujna i sadržavat će nezaboravne nogometne trenutke, umjetnost i fotografije vezane uz nogomet.
Budući da je do Svjetskog prvenstva 2022. preostalo samo nekoliko mjeseci, globalno upravljačko tijelo svjetskog nogometa, FIFA, najavila je da će pokrenuti NFT platformu za digitalne kolekcionarske predmete na temu nogometa.
Ljubitelji nogometa će biti oduševljani
Platforma FIFA+ Collect trebala bi biti pokrenuta kasnije ovog mjeseca, a sadržavat će “pristupačne, inkluzivne i dostupne” NFT-ove koji prikazuju značajne nogometne trenutke, umjetnost i fotografije iz svijeta nogometa. Kako je datum održavanja Svjetskog prvenstva koje će se održati u Kataru sve bliži, najbolji trenuci s globalnog nogometnog turnira moći će se pretvoriti u digitalne kolekcionarske predmete, piše Hrvatski Bitcoin Portal.
NFT-ovi su jedinstveni blockchain tokeni koji služe kao dokaz vlasništva nad digitalnom imovinom, kao što su umjetnine, avatari ili predmeti u videoigrama. FIFA+ Collect radit će na Algorand blockchainu, alternativi Ethereuma i Solane za protokol dokaza udjela (PoSDva osnovna principa prema kojima se radi verifikacija trans...) koju je razvio profesor Silvio Micali s MIT-a. U svibnju ove godine Algorand je postao službeni FIFA-in blockchain partner.
Platforma prilagođena ljubiteljima nogometa
Daljnji detalji o tome koje će kolekcije biti uključene u pokretanje FIFA+ Collect platforme bit će objavljeni uskoro, kao i najave o tome koje će vrste NFT-ova biti uvedene tijekom Svjetskog prvenstva. NFT platforma zaživjet će na FIFA+, platformi organizacije za nogometne utakmice uživo, vijesti, igre i originalni sadržaj.
Algorand neće biti jedina kripto kompanija u Dohi ovog studenog. U ožujku je kripto mjenjačnica Crypto.com najavila da će biti ekskluzivni sponzor Svjetskog prvenstva. Ipak, izgleda da kompanija ograničava svoj ambiciozni program sportskih partnerstava. Ranije ovog tjedna navodno je odustala od 495 milijuna dolara vrijednog sponzorskog ugovora s UEFA-om, europskom Ligom prvaka.