Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Xiaomi lansirao najnoviji flagship uređaj

Xiaomi je u nedjelju globalno lansirao svoj vodeći pametni telefon. Izgleda da kineski tehnološki div pokušava preuzeti dio tržišta visoke klase i izazvati Apple i Samsung.

Xiaomi 13 i Xiaomi 13 Pro izvorno su lansirani u Kini u prosincu. Sada tvrtka sa sjedištem u Pekingu donosi uređaje na inozemna tržišta, piše CNBC.

Xiaomi 13 Pro uređaj ima 6,73-inčni zaslon i najnoviji Snapdragon 8 Gen 2 čipset američke tvrtke Qualcomm. Ima kameru s tri leće i druge vrhunske značajke poput ultrabrzog punjenja. Tvrtka je govorila o mogućnostima svoje kamere koju je “proizvela” s njemačkom tvrtkom Leica.

Početna cijena Xiaomi 13 je 999 eura (1053 dolara). Početna cijena Xiaomi 13 Pro je 1299 eura.

Xiaomi je imao tešku godinu 2022. s padom isporuka pametnih telefona za 26% u odnosu na prethodnu godinu, prema istraživačkoj tvrtki IDC. Najveći je to pad među prvih pet najvećih prodavača mobilnih telefona. Tvrtka je zabilježila gubitak u rujanskom tromjesečju, najnoviji su dostupni financijski rezultati.

Xiaomi se suočio s brojnim preprekama, posebice s težim makroekonomskim okruženjem s usporavanjem gospodarstva u Kini. Ukupno je 2022. isporučeno 1,21 milijarda pametnih telefona, što predstavlja najnižu ukupnu godišnju isporuku od 2013., prema IDC-u.

Xiaomi se suočava s višestrukim vjetrovima unutar Kine. Od uvijek popularnog Apple iPhonea, iznenađujuće snažnog Honora i nestalnih kineskih potrošača koji često mijenjaju Android hardverske barandove u trenu.

Neil Mawston, analitičar u TechInsightsu.

Honor je kineski brand pametnih telefona koji se odvojio od Huaweija.

Jedan od najvećih

Xiaomi se tijekom godina pretvorio u jednog od najvećih proizvođača pametnih telefona. Uspjeli su pomoću strategije lansiranja uređaja visokih specifikacija po vrlo konkurentnim cijenama. Počeo se probijati na inozemna tržišta prije otprilike sedam godina, slijedeći sličnu strategiju. Ali sada se želi probiti u viši dio tržišta, gdje su marže veće, a tržište i dalje raste.

Vrhunski pametni telefoni, oni koji koštaju više od 800 USD, činili su 18% ukupnog tržišta mobilnih telefona u 2022. Porast je to u odnosu na 11% iz 2020., pokazuju podaci Canalysa. Xiaomijevo guranje u premium segment suprotstavit će ga Appleu i Samsungu. Biti će to popriličan izazov za kineskog proizvođača. Prema Canalysu, u 2022. godini vrhunski Samsung i Apple uređaji činili su 92% tržišta.

Natjecati se s Appleom i Samsungom nevjerojatno je teško. Ne samo usklađivanjem s vodećim tržišnim proizvodima, već posebno nadmetanjem s ogromnim tvrtkama s iznimno razvijenom sviješću o brandu, vrhunskom percepcijom, rješenjima usmjerenim na iskustvo i ekosustavima proizvoda s visokom privrženošću korisniku.

Runar Bjørhovde, istraživački analitičar u Canalysu

Xiaomi je najnoviji kineski igrač koji se pokušava probiti vrhunsko tržište. Oppo je ovaj mjesec lansirao svoj prvi sklopivi telefon za inozemna tržišta koji košta više od 1000 dolara.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno