Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Kina najveće svjetsko tržište električnih vozila

Globalni proizvođači električnih vozila koriste naprednu tehnologiju kako bi se natjecali jedni s drugima ali i s domaćim brandovima na intenzivno konkurentnom kineskom tržištu.

Kina je najveće svjetsko tržište električnih vozila s 5,9 milijuna prodanih jedinica u 2022., što čini 59% prodanih električnih vozila u svijetu, prema Canalysu. Podaci Counterpoint Researcha pokazali su da kineski brendovi kontroliraju 81% tržišta električnih vozila. Među najvećim igračima su BYD, Wuling, Chery, Changan i GAC.

Kineski domaći brandovi vodeći su na tržištu u razvoju i implementaciji naprednih sustava potpomognute vožnje. Kapitaliziraju svoje prednosti ranog ulaska u sektor električnih i inteligentnih vozila. Ovi brandovi imaju prednost u odnosu na druge zajedničke pothvate u planiranju i izvedbi sustava pametne potpomognute vožnje.

istraživačka tvrtka Canalys u nedavnom izvješću

BofA Securities je u izvješću iz svibnja rekao da očekuje da će Kina i dalje biti najveće svjetsko tržište električnih vozila u 2025., s tržišnim udjelom od 40%-45%.

Kineski proizvođači automobila ubrzavaju vozila, nadograđuju tehnologije ili inovacije, što dovodi do izvanrednog korisničkog iskustva. Kina EV proizvodi su mnogo konkurentniji nego prije, a Kina će i dalje osjetiti širenje, piše CNBC.

Ali ti globalni igrači sada pojačavaju svoje napore.

U petak je BMW China objavio da ubrzava razvoj značajki autonomne vožnje bez ruku, također poznatih kao funkcije razine 3 ili L3. BMW Kina rekao je da ih planira izbaciti do kraja 2023. ili početkom 2024. te će osigurati usklađenost s lokalnim propisima.

L3 autonomna vožnja nije široko odobrena u Kini. Iako su neke tvrtke, uključujući domaćeg proizvođača električnih vozila Xpeng, ovlaštene testirati tehnologiju.

Prošli tjedan je njemačka Volkswagen Grupa rekla da ulaže približno 700 milijuna dolara u Xpeng. I da preuzima 4,99% udjela u tvrtki.

Sada ubrzavamo širenje našeg lokalnog električnog portfelja i istovremeno se pripremamo za sljedeći inovacijski korak.

Ralf Brandstätter, član uprave Volkswagen AG za Kinu

Volkswagen i Xpeng zajednički će razviti dva nova električna vozila. Ona će uključivati napredni softver za pomoć vozaču za kinesko tržište i namjeravaju ih uvesti 2026. godine.

Jaka konkurencija

Tesla i kineski brandovi električnih vozila, kako bi privukli kupce, promiču tehnologiju samovozećih automobila – sa fokusom na potpuno autonomnu vožnju.

Na primjer, BYD je ušao u partnerstvo s tvrtkama Nvidia i Horizon Robotics za razvoj tehnologije autonomne vožnje. U ponedjeljak je kineski proizvođač automobila Leapmotor rekao novinarima da je razvio novu platformu. Tu platformu namjerava licencirati drugim proizvođačima automobila za izradu inteligentnih električnih vozila. Istog dana, japanski proizvođač automobila Toyota rekao je da će, u pokušaju da se natječe na kineskom tržištu, potaknuti svoj razvoj EV tehnologije.

Kinesko tržište raste brzinom bez presedana. Toyota će također raditi zajedno kao grupa na reformi načina na koji radimo i razmišljamo kako bismo preživjeli u Kini. Promicanjem lokalnog razvoja pokušat ćemo razviti i ponuditi konkurentne proizvode koji mogu brzo zadovoljiti kineske kupce.

Tatsuro Ueda, izvršni direktor za Toyotu u Kini

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno