Američki maloprodajni div Macy’s je izvijestio o još jednom tromjesečju pada prodaje.
Kompanija je u utorak objavila prihode i zaradu koji su bili bolji od niskih očekivanja koja je Wall Street postavio za 165-godišnjeg trgovca na malo. Koji je nedavno odbio ponudu za otkup od 5,8 milijardi dolara od jednog od svojih dioničara, Arkhousea, i njegovog partnera Brigade Capital Managementa.
U četvrtom tromjesečju prihodi Macy’sa smanjili su se 1,7% u odnosu na prethodnu godinu na 8,12 milijardi dolara, malo iznad procjena od 8,11 milijardi dolara. Njegova digitalna prodaja smanjila se 4%, dok je prodaja u istim trgovinama pala 5,4%.
Maloprodaja je ostvarila neto prihod od 685 miliona dolara, iznad očekivanih 554 miliona dolara, dok je njegova prilagođena zarada po dionici (EPS) od 2,45 dolara premašila očekivanih 1,99 dolara.
U istoimenom lancu Macy’s prodaja u istoj trgovini pala je 6% jer su potrošači povukli diskrecijsku robu kao što su ženske cipele i odjeća za hladno vrijeme. Ali nastavili su trošiti na kozmetičke proizvode poput mirisa i kozmetike.
Prodaja u luksuznom lancu Bloomingdale’s smanjena je 1,5%, povučena mekoćom muških linija i dizajnerskih torbica. Njegov kozmetički lanac Bluemercury bio je mala svijetla točka, s rastom prodaje od 2,3%.
Za cijelu fiskalnu godinu 2023. prihod je pao na 23,1 milijardu dolara, 5,5% niže u poređenju s 2022. Prodaja u istoj trgovini pala je 6,9%, jer su digitalna prodaja i prodaja u trgovini pale 7%, odnosno 5%.
Dionice Macy’sa bile su nešto niže u pretprodaji u utorak, manje od 1%
U međuvremenu, Arkhouse Management ne odustaje bez borbe. Nominirajući devet kandidata za Upravni odbor Macy’sa prošle sedmice u proxy borbi. Novi izvršni direktor kompanije Macy, Tony Spring, koji je preuzeo kormilo prije samo tri sedmice, predstavio je strategiju rasta kompanije za 2025. i dalje.
Spring, koji se pridružio Bloomingdale’su 1987. i postao njegov glavni izvršni direktor 2014, novu strategiju naziva “A Bold New Chapter”. Plan je “osmišljen kako bi se stvorio moderniji Macy’s Inc. Za koji se očekuje da će generirati značajnu vrijednost za naše dioničare u godinama koje dolaze”, rekao je u objavi od utorka.
Kao dio inicijative, Macy’s zatvara 150 lokacija s lošim rezultatima. Uključujući 50 do kraja godine. Kompanija nije otkrila gdje se te trgovine nalaze niti hoće li i dalje biti prisutna na tim tržištima.
Svoje resurse planira da usmjeri na poboljšanje asortimana i ulaganja u digitalnu prodaju, uz širenje trgovina malog formata.
Takođe planira otvoriti 15 Bloomingdale’s i 30 Bluemecury trgovina u sljedeće tri godine te preurediti 30 postojećih Bluemercury lokacija.