Subota, 23 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Tromjesečni prihod od oglašavanja Twittera porastao je za 22 posto

Tromjesečni prihod od oglašavanja Twittera u posljednja tri mjeseca 2021. porastao je za 22 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 1,41 milijardu dolara, ali je niži od prognoza analitičara koji su očekivali da će iznositi 1,43 milijarde dolara.
Tvrtka sa sjedištem u San Franciscu izvijestila je danas da je zabilježila rast broja korisnika u četvrtom tromjesečju te da predviđa ukupne prihode u prvom tromjesečju 2022. u rasponu od 1,17 do 1,27 milijardi dolara, što je ispod srednje prognoze za Wall Street od 1,26 milijardi dolara, prenosi Reuters.

Twitter je rekao da “postiže značajan napredak” prema ispunjavanju cilja od 315 milijuna korisnika i 7,5 milijardi dolara ukupnog godišnjeg prihoda do kraja 2023., dodajući da ove godine očekuje ubrzani rast u Sjedinjenim Državama i na međunarodnoj razini.
Financijski učinak aktivnih korisnika, odnosno korisnika koji gledaju oglase na ovoj društvenoj mreži, u četvrtom je tromjesečju porastao za 13 posto na 217 milijuna, u odnosu na konsenzusnu procjenu ekonomista od 218,5 milijuna, navodi Refinitive. To je, međutim, povećanje u odnosu na 211 milijuna korisnika u prethodnom tromjesečju.

Na Twitteru se provode veliki projekti poput otvaranja prostora za audio chatove i objavljivanja priopćenja za javnost, s ciljem okončanja dugotrajne stagnacije i privlačenja novih korisnika i oglašivača. Međutim, poslovni rezultati iz posljednjeg tromjesečja dovode u pitanje ove planove jer su analitičari očekivali jače znakove napretka.

Twitter je također najavio novi program otkupa dionica vrijedan 4,0 milijardi dolara, nakon otkupa od 2 milijarde dolara odobrenog 2020.
Dionice tvrtke u trgovanju prije otvaranja Wall Streeta porasle su za 4,0 posto.

Izvor:Agencije

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno