Dionice Netflixa (NFLX) se približava najvišem nivou vrijednosti od osnutka kompanije. Podsjećamo, do sada najveća vrijednost je postignuta tijekom studenog 2021. godine. Sada vrijednost raste zbog proširenja sadržaja na sport. Osim toga kompanijin sektor podržan oglasima nastavlja jačati.
Netflix je nedavno dobio prava na streaming za dvije NFL utakmice koje će se emitirati tijekom Božića. Ovo je dio ugovora za tri sezone. Kompanija je također najavila oglašivačima, na svom prvom predstavljanju u svibnju, da je njen oglasni nivo dostigao 40 milijuna mjesečno aktivnih korisnika globalno. Ovo je značajan skok u odnosu na 15 milijuna korisnika koje je kompanija imala tijekom studenog prošle godine. Došlo je do povećanjaod 25 milijuna korisnika u usporedbi sa istim periodom prošle godine.
Zabrana dijeljenja lozinki urodila ploodom
Ovaj rast dolazi jer je Netflix povećao cijene svojih pretplata bez oglasa u pokušaju da privuče više korisnika na svoju ponudu podržanu oglasima. Osim toga Netflix-ovo suzbijanje dijeljenja lozinki također je podiglo rast prihoda i povećalo ukupnu bazu pretplatnika platforme, sa još više od devet milijuna korisnika dodanih u prvom kvartalu.
Dionice Netflixa su u petak vrijedile oko 685 dolara. Rekordnu vrijednost su dostigle 17. studenog 2021., kada su vrijedile 691,69 dolara. Dionice Netflixa porasle su oko 40 posto od početka godine, ali to nije bio sasvim lak put. Tijekom travnja je kompanija najavila da će prestati izvještavanje o broju pretplatnika početkom sljedeće godine. Ovo je izazvalo zabrinutost oko dugoročnog rasta korisničke baze i dovelo do pada vrijednosti dionica, navodi Biznis.rs.
Ipak, neki analitičari sa Wall Streeta pohvalili su nedavne poteze kompanije da potakne rast prihoda, a analitičarka Needhama Laura Martin ponovila je svoju ocjenu i ciljnu cijenu od 700 dolara u novoj bilješci objavljenoj u ponedeljak. Ona je pojasnila da je optimistična u vezi sa globalnim razmjerima kompanije. U prilog idu i nedavna povećanja cijena njene premium ponude, zajedno sa mogućnošću povezivanja sa drugim uslugama, kako bi se smanjio odlazak korisnika ili otkazivanje pretplatničkih planova.
Analitičarka je dodala da predviđa daljnje ubrzanje prihoda zbog oglašavanja, koje bi također trebalo povećati marže.