Tržišna vrijednost Applea približava se cifri od nevjerojatna 3 bilijuna dolara, dok se njihov godišnji prihod broji u stotinama milijardi dolara. Ta bi se cifra uskoro mogla dodatno povećati jer imaju velike planove oko oglašavanja na svojim pametnim telefonima.
Kompanija je već počela s testiranjem sponzoriranih rezultata u pretraživanja u aplikaciji Karte, na sličan način na koji se oglasi već prikazuju u njihovom App Storeu. U trgovini aplikacija developeri mogu platiti da se njihova aplikacija promovira na naslovnici ili da se pojavi među rezultatima pretraživanja, a prema odličnom poznavatelju prilika u Appleu Marcu Gurmanu, na sličan način bi se prikazivali oglasi u kartama, piše Zimo.
No čini se kako je to samo prvi korak te oglase u budućnosti možemo očekivati i u drugim Appleovim aplikacijama poput podcasta i knjiga. Također, najavili su i povećanje broja oglasa koji će se prikazivati u App Storeu – s novom verzijom operativnog sustava za iPhone i iPad oglasi će se moći postavljati na početnu stranicu trgovine aplikacija, kao i na dno stranica na kojima se nalaze informacije o drugim aplikacijama.
Trenutačno oglašavanje Appleu donosi oko 4 milijarde dolara godišnjih prihoda, a plan je da ta brojka, na krilima spomenutog povećanja oglašavanja, postane dvoznamenkasta. Trenutačno Apple ostvaruje prihode od oglašavanja od oglasa koji se prikazuju u App Storeu, Apple Newsu i Stocku te od udjela oglašavanja od streama bejzbolskih utakmica.
Apple i dalje najviše novaca zarađuje od prodaje hardvera, prije svega iPhonea, no proteklih godina sve više novaca zarađuju i od servisa i oglašavanja te očekuju kako će ti prihodi nastaviti rasti.