Privatno sramežljivu ljepoticu koja se na pozornici pretvara u neustrašivu i opčinjujuću pjevačicu, plesačicu i influencericu Sashu Fierce, poznatiju kao Beyonce, ne treba puno predstavljati. Rijetko tko od nas nije, pogotovo pripadnica ljepšeg spola, barem jednom u svojoj dnevnoj sobi zaplesao na njen hit ‘Single Ladies’. Isto kao što je to napravila i beba u pelenama koja je postala viralni hit na Youtubeu.
Jedna od najuspješnijih pop izvođačica na svijetu ima vjernu vojsku svojih fanova. Čak i diva poput nje teško da si je mogla priuštiti veliki rizik koji je napravila u karijeri kad se radilo o njenom petom studijskom solo albumu, zvanom ‘Beyonce’.
Potez koji je povukla išao je protiv apsolutno svih pravila glazbene industrije. Ali se na kraju isplatio i donio joj ogroman dobitak. Prije nje takvo što nije se usudio napraviti niti jedan glazbenik i izdavačka kuća iz straha da ne dožive fijasko i izgube uloženi novac.
Prekršila je ‘sveto’ pravilo i izmislila novu formulu uspjeha
Beyonce je, naime, potpuno iznenadila svijet kad je preko noći objavila svoj peti album bez ikakve prethodne promocije i najave. Uobičajeno je ‘sveto’ pravilo da umjetnici prvo objave par singlova popraćenih jakom medijskom promocijom. Ta se formula pokazala uspješnom iznova i iznova. No Beyonce je izabrala sasvim drugačiji pristup i stvorila novu, vlastitu formulu, koja se pokazala još uspješnijom. Veliki rizik na kraju ju je uzdigao na tron rekordera u glazbenoj industriji, a poznato sveučilište Harvard o njenom uspjehu je čak napravilo i studiju.
Beyonce, poznata i kao Queen Bey, uspjela je peti album, nazvan ‘Beyonce’, napraviti u potpunoj tajnosti. Što je u digitalno doba nevjerojatan podvig sam po sebi. Šokiranim ekstatičnim fanovima koji nisu ni slutili da radi na albumu, odjednom je na bogatoj trpezi ponudila čak 14 novih pjesama i 18 pratećih videa. I to ekskluzivno preko iTunes platforme, što također nijedan izvođač prije nje nije napravio. Iz razloga kako si ne bi ograničio puteve kojima bi se mogao slijevati prihod od prodaje novog albuma.
Šokirala je, a zatim srušila rekorde prodaje
No usprkos tome, ‘Beyonce’ je u samo prva tri sata prodan u 80 tisuća kopija, a preko vikenda u čak 828.773 kopija. Time je postao najbrže prodavani album na iTunesu svih vremena. Osim toga, album je brzo zasjeo na prvo mjesto najprodavanijih albuma u čak 104 zemalja svijeta. Postao komercijalno najuspješniji od svih Beyonceinih albuma, srušivši njen ‘B’day’ iz 2006., koji je u prvih tjedan dana prodan u 541 tisuću primjeraka.
Jedan od razloga velikog uspjeha bio je upravo šok koji je izazvala. Navodno je u samo 12 sati od objave albuma na Twitteru objavljeno preko 1,2 milijuna tweetova o Beyonce, a na Facebooku se spominjanje njenog imena povećalo za 1,300 posto! No još važniji razlog uspjeha bili su glazbeni spotovi koji su pratili album. Oni su uvijek bili bitan ‘kamen temeljac’ uspjeha svakog pjevača. Međutim, dok drugi pjevači uz album obično izdaju dva ili tri spota, Beyonce ih je napravila čak 18 odjednom. Pri tome je baš svaki produkcijski bio izveden gotovo do savršenstva. I po tome se ova diva vinula u glazbeni panteon i osigurala svoje trajno mjesto na najvišem tronu.
Bračni par koji se ne boji riskirati
Njen genijalan potez stvorio je album koji je postao njen najosobniji te je najbogatije prikazao različite strane njenog karaktera. Mnogi su primijetili da su pjesme isticale njenu seksualnost više nego ikada. Ali na njemu je istovremeno pokazala i svoju majčinsku stranu. S obzirom na to da je u jednoj pjesmi i videu sudjelovala i njena kćerkica Blue Ivy. Koju ima sa suprugom, moćnim producentom i rapperom Jay Z-om.
Da se ovaj uspješni bračni par ne boji riskirati kako bi profitirali govori i činjenica da je Jay Z strastveni kockar. Koji otvara i svoju vlastitu online sportsku kladionicu, baš poput onih kladionica kakve imamo i u Hrvatskoj. Ne vidimo razloga da i on, poput njegove supruge, neće uskoro otvoriti bocu najskupljeg šampanjca kako bi proslavio veliki uspjeh svoje nove poduzetničke avanture.
Izvor: she.hr